Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Bounty...

Καλησπέρα, καλησπέρα!!! Άργησα να σας κεράσω σήμερα (κάλιο αργά, παρά ποτέ!!!), αλλά μόλις κοιμήθηκε το καλικαντζαράκι μου! Μεγάλη γιορτή σήμερα και επειδή από μικρή θυμάμαι την μαμά μου να λέει: "σπίτι χωρίς Γιάννη, προκοπή δεν κάνει", φρόντισα τον αντρούλη μου να τον λένε Γιάννη!!! Γιορτάζουμε λοιπόν σήμερα τον Γιάννη μου-άντρα, τον Γιάννη-αδερφό και την Γιάννα-κουμπάρα! Και σας κερνάμε ένα πεντανόστιμο και πανεύκολο γλυκάκι...
Ένα γλυκάκι που θέλει μόνο τρία υλικά και είναι απίστευτα εύκολο στην παρασκευή του! Καλοφάγωτο...

ΥΛΙΚΑ:

1 ζαχαρούχο
200 gr καρύδα
200 gr κουβερτούρα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Αδειάζουμε σε ένα μπολ το ζαχαρούχο και προσθέτουμε μέσα την καρύδα. Ανακατεύουμε καλά να ομογενοποιηθούν τα υλικά. 
Βάζουμε το μείγμα σε θήκες για σοκολατάκια ή σε θήκες για παγάκια. 
Αν δεν έχουμε τίποτε από τα παραπάνω, απλά πλάθουμε μπαλάκια. (Σ' αυτό το σημείο, καλό είναι να αφήσουμε τα σοκολατάκια για 3-4 ώρες στο ψυγείο. Έτσι είναι πιο εύκολο όταν τα βουτάμε στην σοκολάτα!)
Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν-μαρί και βουτάμε ένα-ένα τα σοκολατάκια. Τα βγάζουμε με ένα πιρούνι, αφήνουμε να φύγει η πολύ σοκολάτα... 
και τοποθετούμε σε ένα ταψί στρωμένο με λαδόκολλα. Αν θέλουμε τα διακοσμούμε με τρούφα, κουφετάκια smarties, ξηρούς καρπούς...
Αφήνουμε να σταθεροποιηθεί η κουβερτούρα, σερβίρουμε και απολαμβάνουμε! 
Καλή όρεξη!

20 σχόλια:

  1. Να χαίρεσαι όλους τους εορτάζοντες , Σοφία μου !!!! Θα πάρω τρια γλυκάκια (ένα για τον καθένα) γιατί λατρευω την καρύδα !!!!
    Θα το φτιάξω αύριο !!!!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να παρεις οσα θελεις Νικη μου, εχει μπολικα!!! Σ' ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου, να εισαι παντα καλα!!! Καλο βραδυ, φιλια!

      Διαγραφή
  2. Να τους χαίρεσαι!! Χρόνια Πολλά και γελαστά!!
    Τα σοκολατάκια σου έχουν το συνδυασμό που λατρεύω......!
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Αννιω μου για τις υπεροχες ευχες σου!!! Μαζι με το χαμογελο, παρε και σοκολατακι... Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  3. Να χαίρεσαι όλους τους ΓΙάννηδές σου! Χρόνια πολλά! Και η συνταγή σου φαίνεται όντως πανεύκολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλα Χριστινα μου για τις ευχες σου! Η συνταγουλα μου ευκολη και πολυ-πολυ νοστιμη! Φιλια!

      Διαγραφή
  4. Να τους χαιρόμαστε τους Γιάννηδες!Το γλυκάκι σου μού ξύπνησε μνήμες παιδικές,το έφτιαχνα όταν ήμουν μικρούλα....
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους χαιρομαστε Γεωργια μου! Η αληθεια ειναι οτι αυτο το γλυκακι κι εγω μικρουλα ξεκινησα να το φτιαχνω, αλλα το θυμαμαι καπου-καπου γιατι πολυ το αγαπω!!! Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  5. να τους χαίρεσαι όλους τους Γιάννηδες και τις Γιάννες σας!!! Πολύχρονοι και τυχεροί!! Τρελαίνομαι για bounty!!! πολλά πολλά φιλια Σοφάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστω πολυ Ελπιδα μου! Κι εγω λατρευω bounty, εχω ηδη φαει τα μισα... Φιλακια!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά να τους χαίρεστε ´ολους τους εορτάζοντες και εορτάζουσες! Απίθανα τα σοκολατοκαρυδοτρουφάκια κ με 3 υλικά, σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο ειναι το μαγικό καπετάνισσα, με 3 μολις υλικα να εχεις ενα τοσο νοστιμο γλυκακι!!! Σ' ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου, φιλια!

      Διαγραφή
  7. Σοφία μου, να χαίρεσαι τους Γιάννηδες και τη Γιάννα!!!!
    Πολύ εύκολα και λαχταριστά τα bounty!!!!! Φαντάζομαι πως τα τίμησαν δεόντως!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιλενα μου χθες τα τσακισα εγω, αλλα σημερα που ειχα κοσμο τα τσακισε μια αλλη ψυχη και χαρηκα απιστευτα γι' αυτο!!! Να 'σαι καλα για τις ευχες σου κοριτσι, πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  8. Ωχ Παναγία μου! Πόσα να αντέξω η γυναίκα;;......!! (οφθαλμόλουτρο!)
    Να τους χαίρεσαι γλυκιά μου κι όπως λέει και η μαμά μου "πάντα γλυκαμένη"!! Πολλά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τοσο πολυ; Να σου στειλω 5-10, να μη μεινεις στο οφθαλμολουτρο!!! ;-)
      Σ' ευχαριστω πολυ γλυκο πετροκοριτσο για τις ευχες σου, σε φιλω!!!

      Διαγραφή
  9. Να τους χαίρεσαι Σοφία μου!!!
    Να ευχηθώ και καλή χρονιά. Εύχομαι το 2014 να έχει μόνο χαμόγελα.
    Λέω να φτιάξω το γλυκάκι :) φαίνεται μούρλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκια μου Αννουλα σ' ευχαριστω για τις ευχες σου!!! Καλη χρονια σου ευχομαι, με υγεια και αγαπη!!!
      Δοκιμασε το και δεν θα χασεις... Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  10. Αλήθεια μοιάζει με bounty? Γιατί τα λατρεύω!
    Pin!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα μου θα παθεις πλακα απο το ποσο μοιαζει... μη σου πω οτι ειναι και καλυτερο!!! ;-) Μια δοκιμη θα σε πεισει!!! Καλο βραδυ, φιλια!

      Διαγραφή