Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Το banoffe της ανακύκλωσης...

Ανακύκλωσης συνέχεια... Έμειναν που λέτε κάτι κουραμπιέδες από τα Χριστούγεννα. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινείς, πάντα μένουν οι κουραμπιέδες τα Χριστούγεννα! Εγώ ούτε να τους βάλω στο στόμα μου! Ο Γιάννης πάλι που τάχα τους τρώει, έφαγε μόνον ένα!!! Τόσος κόπος για έναν κουραμπιέ; Κι όμως! Του είπα να μην φτιάξω, αλλά μου είπε πως θα μυρίσει το σπίτι Χριστούγεννα! Ευτυχώς φέτος ήμουν προνοητική και έφτιαξα μισή δόση!!! Βέβαια τα Χριστούγεννα που ήρθε η πεθερά μου, έφερε κι αυτή τους δικούς της και γίνανε πολλοί!!! Πάμε λοιπόν τώρα να τους ανακυκλώσουμε και να τους ταΐσουμε σ' αυτόν που δεν τους έφαγε όταν έπρεπε!!!!!!
Η συνταγή αυτή είναι του Άκη... του Πετρετζίκη ντε! Αλλά όπως πάντα λίγο πειραγμένη από μένα!

ΥΛΙΚΑ:

220 gr κουραμπιέδες (ή μπισκότα τύπου digestive)
200 gr ζαχαρούχο καραμελωμένο
2-3 μπανάνες
200 ml κρέμα γάλακτος
300 gr σοκολάτα κουβερτούρα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
Σε έναν δίσκο τοποθετώ ένα τσέρκι 22 εκ διαμέτρου.
Θρυμματίζω τους κουραμπιέδες με το χέρι (δεν χρειάζεται multi) και αφαιρώ τα αμύγδαλα. 
Ρίχνω τους κουραμπιέδες μέσα στο τσέρκι και τους πατάω με την πίσω μεριά του κουταλιού, μέχρι να γίνει μια ενιαία βάση. (Αν βάλετε μπισκότα, θα χρειαστείτε 100 gr μαργαρίνη για να σταθεί καλά η βάση σας) 
Το ζαχαρούχο πρέπει να το έχετε καραμελώσει από την προηγούμενη (κλειστό το κουτάκι, το βάζετε μέσα σε μια κατσαρόλα και το βράζετε για 2-3 ώρες), για να έχει κρυώσει καλά. Εγώ χρησιμοποίησα αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία, που αγόρασα από το LIDL και κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά, χωρίς τις ώρες βρασίματος!!! 
Απλώνουμε την καραμέλα λίγη-λίγη και με προσοχή πάνω απ΄την βάση. 

Κόβουμε τις μπανάνες σε πολύ λεπτές φέτες. Εμένα μου πήρε 2 μπανάνες και λίγο... εξαρτάτε από το μέγεθος που έχουν. 
Αραδιάζουμε τις μπανάνες πάνω στην καραμέλα και τις πατάμε ελαφρά για να έχει όσο το δυνατόν λιγότερα κενά. 
Βάζουμε την κρέμα γάλακτος σε ένα μπρίκι για να ζεσταθεί (να μην βράσει όμως). Σε ένα μπολ κόβουμε την κουβερτούρα σε όσο μικρότερα κομμάτια μπορούμε. Εγώ χρησιμοποίησα μισή κουβερτούρα και μισή γάλακτος... Ανακύκλωση σε όλα! Μόλις η κρέμα γάλακτος είναι έτοιμη, την περιχύνουμε στην σοκολάτα και ανακατεύουμε καλά, μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά. 
Περιχύνουμε το banoffe και το τοποθετούμε στο ψυγείο να παγώσει για τουλάχιστον έξι ώρες. 
Ξεφορμάρουμε βάζοντας ένα κοφτερό μαχαίρι γύρω-γύρω, αφού πρώτα το έχουμε βρέξει λιγάκι. Σερβίρουμε και απολαμβάνουμε!
Καλή όρεξη!

Υ.Γ= Μην νομίζετε ότι οι κουραμπιέδες τελείωσαν!!! Θα επανέλθω και με άλλη συνταγή...

26 σχόλια:

  1. Αδερφάκι άντε, τελείωνε με την ανακύκλωση των Χριστουγέννων, πλησιάζει το Πάσχα και με έπιασε άγχος!!!! Θα προλάβεις να ανακυκλώσεις τα τσουρέκια ή θα μας μείνουν αμανάτι; Έλεος πια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς!!! Μαζεύτηκε κόσμος εδώ πέρα και δεν λες τιποτα; Ειχα τραπεζώματα όμως και γούσταρα τρελά...
      Μην ανησυχείς και η ανακύκλωση τελειώνει εδώ! Το banoffe που βλέπεις τελείωσε σε χρόνο dt, άρα οι υπόλοιποι κουραμπιέδες θα έχουν την ιδια μοιρα!!! Όσο για τα τσουρέκια... κάτι θα βρούμε να τα κάνουμε κι αυτά!!! ;-) Φιλάκια αδερφούλα!!!!

      Διαγραφή
  2. Να !!! Τέτοια μας κάνεις κι άντε ν' αδυνατήσουμε μετά !!! Α, ρε Σοφία !!!

    Την συνταγή την αποθηκεύω όμως να την κάνω τούρτα γεννεθλίων του Χρίστου τον Ιούλιο - άμα είναι καλό παιδί μέχρι τότε !!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα!!! Διαιτα αρχίζουμε Δευτέρα και σήμερα ειναι Παρασκευή!!! ;-)
      Να το δοκιμάσεις Αγγελική μου, αλλά μην περιμένει τον Ιούλιο ειναι πολύ μακριά!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. ωραία η ανακύκλωση Σοφάκι!! και νόστιμη..χεχεχε!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νοστιμότατη αυτή η ανακύκλωση Ελπίδα μου!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Κολαση το γλυκο σου....καλοφαγωτο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν καλοφάγωτο.... δεν υπάρχει πια!!! Σ' ευχαριστώ πολύ και καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  5. Μαντάμ πρέπει κατι να γίνει, αν τρώμε τα γλυκά των Χριστουγέννων μέχρι το Πάσχα καήκαμε!
    Δεν θα χωράμε απο την πόρτα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου υπόσχομαι ότι τελειώσαμε με τα γλυκά των Χριστουγέννων!!! Πάμε για τα κόκκινα αυγά τώρα... που ειναι πιο light!!! ;-) Καλό βράδυ κορίτσι, φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Σοφία μου τη banoffee pie μια χαρά τη βλέπω και είμαι σίγουρη ότι η βάση από κουραμπιέ είναι νοστιμότερη από...κάτι μπισκότα που κυκλοφορούν...

    Αν εύρισκα την έτοιμη καραμέλα θα την έπαιρνα...δεν την πήρα είδηση.

    * Πώς είναι ο μικρός;
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπια μου με τους κουραμπιέδες το γλυκό έγινε απιθανο, γιατι ειχε το υπέροχο άρωμα από το βούτυρο.

      Την έτοιμη καραμέλα την βρήκα ξανα πριν λιγες μέρες. Αν θέλεις μπορώ να σου φέρω 2-3 βαζάκια τώρα που θα'ρθω!

      *Η γκρίνια συνεχίζεται σε μεγάλες δόσεις, μαζί με μπόλικο ξενύχτι... Ο δόλιος έχει μεγάλο ζόρι με τα δοντάκια και η μαμά έχει γινει κινούμενο πτώμα!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Αααααχ........
    Κι ύστερα έχεις την Αριστέα και σου λέει για υγιεινή διατροφή!!! Βρε, μου τρέχουν τα σάλια, τι υγιεινά και ξε-υγιεινά! Φιλιά πολλά ζαχαροπλάστη! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν ειναι υγιεινό το γλυκάκι μου; Μέχρι φρούτα έβαλα για να το απενοχοποιήσω!!! ;-) Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Εγώ πέρασα καμάρωσα τις φωτογραφίες κι είμαι εντάξει. Σε περίπτωση που ήμουν σπίτι σου θα σου έλεγα "να μυρίσω!" και πάλι θα ήμουν εντάξει!
    Φιλιά πολλά!

    Εννοείται ότι δεν έχω κουραμπιέδες για ανακύκλωση :-D
    H άλλη από πάνω πάλι; Να μην μπορεί να συγκρατήσει τα σάλια της με τίποτα; Σαλιάρα θα της στείλω δώρο την επόμενη φορά :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι βρε Αριστέα μου δεν μου φτάνει ούτε να βλέπω, ούτε να μυρίζω... θέλω να τρώω!!! ;-)

      Η άλλη από πάνω ειναι δικός μου άνθρωπος, θα της κάνω μια μέρα το τραπέζι να το ευχαριστηθούμε και οι δυο!!!!! Καλό βράδυ κορίτσι, φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Αυτή είναι ανακύκλωση!!! Καλύτερη και από τα original. Μου τρέχουν τα σάλια βραδιάτικα! Φιλιά καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτα δικαιο, την ανακύκλωση αυτή την ευχαριστηθήκαμε περισσότερο από τα original! Καλό σουκου Λιλια μου, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Έχω που έχω αδυναμία στους κουραμπιέδες, μου δίνεις τούρτα με καραμέλα, μπανάνα, σοκολάτα από πάνω;; Θα ποθάνω !!
    Φαίνεται θεικό !! Χαρά σ' αυτόν που θα το φάει :)
    Φιλί και καλό μήνα **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις αδυναμία σε όλα τα παραπάνω, τότε το γλυκό αυτό θα σε τρελάνει! Κι επειδή εισαι στα ξένα, όταν με το καλό έρθεις στην πατρίδα, σου υπόσχομαι πως θα σου φτιάξω ένα ταψί για πάρτι σου!!! ;-) Φιλιά και καλό σουκου!

      Διαγραφή
  11. καλημερα! καλο μηνα!
    πεντανοστιμο φαινεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα !!!!!!!!
    Πολύ καλή ιδέα !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι κουραμπιέρες περίμεναν καρτερικά μέχρι να έρθει η στιγμή να απογειωθούν γευστικά και εμφανισιακά!!!! Υπέροχο το αποτέλεσμα της ανακύκλωσης!!!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητηρια!!!!!!!!!!!!!! Αλλα η λεπτομερια κανει την διαφορα.....για το λουλουδακι (ζαχαροπαστα) δεν λες τιποτα....η Μαγδα το προσεξε θελω να σου πω! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή