Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Τα μικρά χεράκια, πλάθουν κουλουράκια!!!

Φέτος τα Χριστούγεννα ήθελα να χαρίσω κάποια δωράκια, αλλά δεν ήθελα να ξοδέψω πολλά χρήματα... Όπως όλοι μας βέβαια! Έτσι λοιπόν χρησιμοποίησα πολλές ιδέες που είδα στα blog. Για τις φίλες μου έφτιαξα την σούπα του χιονάνθρωπου που μας πρότεινε η Amelie και μου άρεσε πάρα πολύ! Για τα πιτσιρίκια του αδερφού μου (έχει 3 μπουμπούκια ο αδερφός μου και τον μικρούλη τον έχω βαφτίσει εγώ), όπως και για άλλα παιδάκια φίλων μου, έφτιαξα βαζάκια cookies που πρώτη φορά είδα στο ντολμαδάκι. Αφού το έψαξα, καταστάλαξα στο τι ακριβώς θα βάλω στο βάζο. Έτσι την πρωτοχρονιά που πήγαμε Πτολεμαΐδα, πήρα τα πιτσιρίκια μου και φτιάξαμε cookies, φτιάξαμε αστέρια με χαρτόνια, παίξαμε παιχνίδια στο tablet... Περάσαμε σούπερ!!!
Πλύναμε καλά τα χεράκια μας, μαζέψαμε όλα τα υλικά που χρειαζόμασταν, σηκώσαμε τα μανίκια μας και βουρ...
Χτυπήσαμε τα αβγά... (και ο Λευτεράκης μου παρατηρεί τα ξαδερφάκια!)
Αδειάσαμε το περιεχόμενο του βάζου... 
Ανακατέψαμε τα υλικά... 
Και μετά μπήκαν τα μικρά μου χεράκια, με πολλά γέλια, να ζυμώσουν τα κουλουράκια! 
Τα πλάσαμε και τα βάλαμε στο φούρνο... 
Και όταν τα ξεφουρνίσαμε...
Τα απολαύσαμε με ζεστή σοκολάτα!

Υ.Γ.= Από πίσω η γιαγιά μαγειρεύει και τα καρυδότσουφλα μας δείχνουν αν θα έχουμε βροχές τον χρόνο που μας ήρθε...

10 σχόλια:

  1. Τι γλυκιά αίσθηση που αφήνει αυτή σου ανάρτηση Σοφία μου!
    Μάλλον θα γίνω μια χαζογιαγιά, πιο πολύ από χαζομαμά...
    Και μόνο που τα πιτσιρίκια απόλαυσαν τη δημιουργία τους, εκτέλεση και γεύση, καταλαβαίνω τη χαρά πήραν.
    Ωραία η ιδέα με το βαζάκι των υλικών!

    Φιλιά σας πολλά-πολλά
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαζογιαγια; Ποτε προλαβες βρε κοριτσι;
      Παντως τωρα που μεγάλωσαν λιγο τα μπουμπουκακια μου, απολαμβανω πολυ τον χρονο που περνάω μαζι τους Ζαμπια μου... Βεβαια μας ελειψε πολυ ο Μαριουκος μας, αλλα ελπιζω του χρονου να'ναι ολα τα ξαδερφακια μαζι!!! Πολλα φιλια!!

      Διαγραφή
  2. Τα γλυκά παιδάκια επισκιάζουν τα γλυκά (σκέτο). Μαγικές στιγμές Σοφία μου και να τα χαίρεστε τα καμάρια σας! Ωστόσο άφησες να πλανάται ένα ερώτημα: τι είπαν τα καρυδότσουφλα για τον φετινό χειμώνα;; Φιλιά στα μωρά σας, φιλιά και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καρυδότσουφλα ειπαν οτι ο Ιουλιος και ο Αυγουστος θα ειναι οι μονοι μηνες που δεν θα'χουν βροχες... η προβλεψη ομως αφορα την πολη της Πτολεμαΐδας, οπου ελαβε χωρα το εθιμο!!! ;-)
      ΤΑ παιδακια μου ειναι οντως γλυκα και ειναι και πολυ συνεργάσιμο... Απολαυσαμε πολυ οτι καναμε!!! Πολλα φιλια κοριτσι!

      Διαγραφή
  3. Μοναδικές στιγμές σημάδεψαν τη μνήμη των παιδιών...
    Το βλέπω όσο μεγαλώνει η κόρη μου...
    Δεν θυμάται τα καινούρια παιχνίδια της κάθε χρονιάς, μα κάτι ξεχωριστό που μοιραστήκαμε μαζί...
    Κουλουράκια, μαγειρέματα,χειροποίητα δωράκια και κάρτες....
    Να' στε καλά και του χρόνου...!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**
    υγ.Πτολεμαίδα ε? Γειτονιά δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Αννιώ μου να γέμισε η μνήμη τους όμορφες στιγμές!!! Γιατί για μένα ειναι πολύ όμορφο να περνάω χρόνο μαζί τους...
      Πολλά φιλια!

      Υ.Γ.-Από Πτολεμαΐδα ειμαστε, οι γονεις μας και ο αδερφός μας μένουν εκει. Απλά εμείς σκορπισαμε σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα...

      Διαγραφή
  4. Ωραιες στιγμες! Αυτα ειναι που μενουν στα παιδια τελικα οι ομορφες στιγμες κανοντας κατι διαφορετικο περνωντας χρονο μαζι τους! Και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βλέποντας αυτές τις γλυκιές φατσούλες να δημιουργούν, πώς να μην σχολιάσω;;; Είναι εμφανές ότι οι μικροί σεφ πέρασαν υπέροχα και η ιδέα για τα χειροποίητα δωράκια είναι πραγματικά ξεχωριστή! Και του χρόνου λοιπόν!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περασαν υπεροχα και τα μικρα μου και εγω!!! Να 'σαι καλα κουταλακι μου! Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή