Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Σφάζονται τα παλληκάρια στην ποδιά μου!

Μπαμπάς: Που θα πάμε αύριο οι δυο μας Μάριε;
Μάριος: Στον Μουστάκα;
Μπαμπάς: όχι.....
Μάριος: Στο σούπερ (μάρκετ);
Μπαμπάς: Όχι, όχι....
Μάριος: Στο πέντε επί πέντε για σουτάκια, μπαμπά μου;
Μπαμπάς: Όχι σε σπίτι, σε ποιο σπίτι;
Μάριος: Εδώ μπαμπά θα μείνουμε; Στο σπίτι της μαμάς και του Μάριου;
Ο μπαμπάς στην απέξω...

Μάριος: Μαμά σ΄αγαπώ, είσαι η Χιονάτη μου κι εγώ ο πρίγκιπας!
Εγώ: Και ο μπαμπάκας ποιος είναι πουλάκι μου;
Μάριος: Ένα σκυλάκι...
Ούτε καν το σκυλάκι μας. ΕΝΑ σκυλάκι, αδέσποτο.... ούτε ένας νάνος, κάτι...

Μάριος: Μαμά θέλω να σε παντρευτώ.
Εγώ: Δεν μπορεί να γίνει αυτό, αγόρι μου.
Μάριος: Μπορεί μανούλα, γιατί δεν μπορεί;
Εγώ: Γιατί έχω ήδη παντρευτεί τον μπαμπά.
Μάριος: Μπαμπάκο μπορώ να παντρευτώ κι εγώ την μαμά;
Σφάζονται τα παλληκάρια στην ποδιά μου! Ανέκαθεν! Λέμε τώρα, καλά που βρέθηκε ο Μανώλης....Ο μικρός δεν πιάνεται οιδιπόδειον  γαρ.
Ευτυχισμένες στιγμές, πριν σκιάσει ο ανταγωνισμός την σχέση τους.....
Σας γλυκοφιλώ.

Ειρήνη

40 σχόλια:

  1. Πολύ διασκέδασα με το κείμενο σου χαχαχαχα! Είσαι πολύ τυχερή που σε διεκδικούν οι άντρες της ζωής σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λίλια μου! Καλέ ο μικρός με διεκδικεί, ο μεγάλος με έχει σίγουρη! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Ειρηνάκι μου!την καταδιασκέδασα την άνάρτησή σου με τον ανταγωνισμό!!όντως οι σύζυγοι μας έχουν και τα μικρά μας διεκδικούν !κάπως έτσι είναι και με μένα που τους έχω τρείς,πλήν του σκύλου που είναι θηλυκό!!οι διάλογοι απολαυστικοί!!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Καίτη μου! Α εσύ είσαι πάνω από πριγκίπισσα.... βασίλισσα βρε κορίτσι!!! Καλά που υπάρχει και η σκυλίτσα! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Έτσι είναι καλή μου όταν έχεις αγόρια... εγώ με τις κόρες....
    ψάχνω μονίμως για τα καλλυντικά μου χαχα
    Ζεις ευτυχισμένες στιγμές !!! Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα.. καλά μην το λες, ποτέ δεν ξέρει κανείς, μπορεί κάλλιστα και ο γιος να ασχολείται με τα καλλυντικά της μαμάς! Καλή εβδομάδα Ράνια μου! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Εγώ όμως είμαι σίγουρος ότι σε διεκδικούν και οι σκηνοθέτες. Και φυσικά ως μεγάλη πρωταγωνίστρια έβαλες την ingognito φωτογραφία βάζοντας επιμελώς το χέρι σου
    μπροστά, και ο Μάριος πρώτη μούρη στα περιοδικά!!!! Καινοτόμα!!!!!!

    Leo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την πολύ διεκδίκηση των σκηνοθετών δεν τολμώ να ξεμυτίσω από το σπίτι! Αν έρθουν οι δημοσιογράφοι δεκουσού τους εσύ!!! Καλέ δεν είμαι εγώ στην φωτό όπως ευτυχώς κατάλαβες! Πότε έσπασα το πόδι μου και δεν το θυμάσαι;

      Διαγραφή
  5. Sorry, τώρα είδα ότι είναι ο άλλος ανταγωνιστής...Μα είπα κι εγώ...Πότε προλαβαίνει να ξαπλώσει....

    Leo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε προλαβαίνει να ξαπλώσει και γιατί άραγε δείχνει τόσο κομψή και δεν ξεχειλίζει από τον καναπέ!!!! Irene

      Διαγραφή
  6. Χιχιχιχι!
    Και το δικό μου άλλο μου μισό τη μαμά του ήθελε να παντρευτεί!
    ...δεν την παντρευόταν να γλίτωνα εγώ...το καμάρι μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχαχαχα.... γεια σου Ζαμπία μου! Εσύ το πήγες πιο μακριά, αλλά εύστοχα :) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ γέλασα με την ανάρτησή σου Ειρηνη!
    Τέλειος ο πιτσιρικάς σου!
    Να τον χαίρεσαι και να σε αγαπάει έτσι πάντα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Έλενα μου! Ας μ΄αγαπάει κι αλλιώτικα, δεν πειράζει, μπας και γλιτώσω τις επικρίσεις από την υποψήφια :) Πολλά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  9. Τυχερούλα! Στη δική μου ποδιά δεν σφάζεται κανείς :(
    Όταν ήμουν μικρή γκρίνιαζα της μαμάς γιατί πήρε το μπαμπά και δεν μου τον άφηνε δικό μου! χεχε!
    Να τον χαίρεσαι τον μικρό Ειρήνη μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το πιστεύω Αριστέα μου, για κοίτα καλά γύρω σου! Αν όχι σφαγμένοι, θαυμαστές σίγουρα! Εγώ πάλι χαίρομαι που η μαμά μου δεν μου άφησε τον μπαμπά μου :)) Σ΄ευχαριστώ κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  10. Ειρήνη μου, η ανάρτηση είναι μια σκέτη απόλαυση, γεμάτη σκέρτσο και μπρίο! Και είναι -ηλικιακά- εκείνα τα χρόνια, που ο γιος μάς δίνει σημασία! Μετά....μην τον είδατε τον Κίτσο τον λεβέντη! "Εκμεταλλεύσου" αυτήν την...πρόταση γάμου, όσο μπορείς! Πολλά γλυκά φιλιά σε όλους σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να τον κάνω βρε πουλάκι μου, τον Οιδίπους τον τυραγνισμένον! Εμείς το απολαμβάνουμε, αλλά αυτός ένα ζόρι το ΄χει! Να μη δίνει σημασία στη ΜΑΝΟΥΛΑ αργότερα; Θα πεθααααάνω! Σε γλυκοφιλώ κορίτσι!

      Διαγραφή
  11. Πολύ απολαυστικός ο διάλογος Ειρήνη μου!!!!! Θα συμφωνήσω με την Πέτρα, ως παθούσα μιλάω!!!!! Γι΄αυτό να ευχαριστηθείς την κάθε στιγμή!!!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κορίτσια δεν μου τα λέτε καλά.....Θα το βαλσαμώσω Σιλένα μου, αν είναι να με γράφει την μάνα!!!! Φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  12. Χαριτωμένα λογάκια απο τα πιο γλυκά στοματάκια!
    Είχα πάει να ψωνίσω κάτι με τον μικρό και περίμενα την σειρά μου στο ταμείο οπότε ο μικρός μου μου έκανε γλύκες και αγκαλίτσες και σαγαπάω μαμά μου κλπ.. Γυρνάει που λες μια κυρία που ήταν μπροστά μας και του λέει του Κώστα, "την αγαπάς πολύ την μανούλα ε?" "ναι ναι" λέει ο Κώστας..
    Με πλησιάζει η κυρία στο αυτί και μου λέει "Μακάρι να σαγαπάει έτσι κ όταν θα μεγαλώσει!" Ντόινγκ! Εναν προβληματισμό τον έζησα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα....Έρη μου, εγώ λέω θα μας αγαπούν, απλώς δεν θα θέλουν να μας παντρευτούν :) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Ειρήνη μου!!!! Χα χα χα! Ωραία τα γράφεις. Εύχομαι πάντα να είναι καλά τα παλικάρια σου και να σφάζονται στην ποδιά σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χριστίνα μου! Βρε ας είναι αυτοί καλά κι ας μη σφάζονται στην ποδιά μου. Καλημέρα κορίτσι! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  14. καλημερα! καλως σε βρηκα!
    ευχομαι να περνας ομορφα!
    φιθλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες! Να περνάς όμορφα κι εσύ! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Χαχαχααα!!!Πολύ γέλασα με τον μικρό!Πρέπει να είναι μαφία!Να τον χαίρεσαι Ειρήνη μου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελεάννα μου! Να χαίρεσαι κι εσύ τον κούκλο σου! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  16. χαχαχα!! τελειος!!! τυχερή αγορομάνα!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε λίγα χρόνια θα σου ζητάνε πνευματικά δικαιώματα για να τους ανεβάσεις μια φωτογραφία στο μπλογκ...πόσο νομίζεις κρατάει το οιδιπόδειο? Αχ! Όλα τα ωραία πράματα τελειώνουν κάποτε!
    Φιλί Ειρήνη μου και να τους χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα λες βρε Τζωρτζίνα μου; Αν και ο δικός μου είναι λίγο ψώνιο! Τον κόβω να με χρηματίζει για να τον αναρτώ, σε διάφορες πόζες!!! Να χαίρεσαι κι εσύ τους άντρες σου! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  18. Χαχαχαχαχα απολαυστικος ο μικρος!!! Να τον χαιρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως όλα τα ζουζούνια :) Να χαίρεσαι κι εσύ Μαρία μου τα μωρά σου!

      Διαγραφή
  19. Χαχχαχα σκέτο ανέκδοτο ο μικρός!!! Ούτε για φτύσιμο ο μπαμπάς ο έρμος
    Να τον χαίρεσαι Ειρήνη μου και σου εύχομαι να μην αλλάξει να σ έχει Πριγκήπισσά του!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Χαρά μου! Μμμμ απ' ότι κατάλαβα από τα κορίτσια, άνωθεν, χλωμό το βλέπω! Θα εκθρονιστώ συντόμως!!! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  20. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου Ειρήνη μου! Κι εγώ χαίρομαι που πέρασες από το blog μου κι έτσι γνώρισα τις δικές σου ομορφιές και γεύσεις και μυρωδιές και όοοολο το κουκουβαγόσογο στο ντεσέν που πολύ με ξετρέλανε! Σου στέλνω φιλί και θα τα λέμε (μπήκες στο blogroll για να σε βρίσκω εύκολα! :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλά που άνοιξες κι εσύ την πόρτα μας Εva! Καλώς όρισες και θα τα λέμε! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Φιλάκια!

      Διαγραφή