Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Άνθρωποι...

Κάθε πρωτοχρονιά από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήταν συνυφασμένη με κόσμο πολύ, κόσμο αγαπημένο. Γιορτές με την οικογένεια, με φίλους καρδιάς. Αν τώρα πια επιχειρούσαμε να μαζευτούμε θα ήμασταν πάνω από τριάντα πέντε άνθρωποι. Όλα εμείς, τα κάποτε παιδιά, έχουμε δικά μας παιδιά. Φέτος είναι η πρώτη χρονιά που βρισκόμαστε στην Αθήνα μακριά απ΄όλους. Αρχικά ήμουν λίγο στεναχωρημένη με το γεγονός. Στην συνέχεια θυμήθηκα την πρώτη μοναχική Πρωτοχρονιά στην Αθήνα. Έπαιζα σε κεντρικό θέατρο και δούλευα την περίοδο των γιορτών. Τότε ήταν που για πρώτη φορά ένιωσα πως δίχως οικογένεια ήμουν μετέωρη. Λέγοντας οικογένεια δεν το εννοώ στενά παραδοσιακά, μα ότι για τον καθένα αποτελεί την οικογένεια του,  ανθρώπους, σκύλους, γάτες.... ψυχούλες αγαπημένες. Και ναι, τώρα γιορτάζω σ΄ένα σπίτι γεμάτο. Δύο μόνον αγόρια γεμίζουν την πραγματικότητα μου. Ο καλός μου και ο καλλίτερος μου! Σαράντα ένα συναπτά έτη πέρασα διά πυρός και σιδήρου με επιλογές απαράδεκτες πολλές φορές και αποφάσεις καθόλου έξυπνες....Ευτυχώς ,μετά από τόση βλακεία που με δέρνει , η ζωή, μου δώρισε τα δύο πολύτιμα "Μ". Τον Μανώλη και τον Μάριο, να πορευτούμε με αγάπη κι ευτυχία. Δεν ξέρω πως εννοεί ο καθείς την ευτυχία αλλά για μένα είναι πια ξεκάθαρο. Είναι ένας σύντροφος που ότι κι αν γίνει είναι δίπλα σου, να σου λέει πως είσαι όμορφη όταν δεν βλέπεσαι, να φέρνει βόλτα το σπίτι όταν χρειαστεί, να κάνει χιούμορ στα δύσκολα, να είναι ο πιο απένταρος πλούσιος, να είναι "ο μπαμπάς του κόσμου" όπως λέει κι ο γιος του. Και πολύ περισσότερο είναι δυο χεράκια που σε αγκαλιάζουν κάθε λίγο, ένα ανθρωπάκι που σου λέει "μανούλα σ'αγαπώ". Είναι και όλοι οι αγαπημένοι που όσο μακριά κι αν βρίσκονται είναι δίπλα μας. Έτσι η Πτολεμαίδα, η Θεσσαλονίκη, το Λονδίνο είναι όλα μια γειτονιά, είναι τα πιο κοντινά μακρινά μας μέρη. Στις ευχές μας αυτές τις μέρες πρωταγωνιστεί η υγεία και είναι θεμιτό όλοι να την επιθυμούμε. Παρόλα αυτά από την γέννηση μας, είναι το μόνο σίγουρο, πως κάποια στιγμή θα κλονιστεί. Τότε και πάλι είναι οι άνθρωποι αυτοί που θα μας συντρέξουν. Την χρονιά που μας πέρασε, προσωπικά, έχασα την υγεία μου και την ανάκτησα χάρις στην υποστήριξη της Όλγας στην οποία με οδήγησε η αγαπημένη μου Μαρία...δύο σημαντικά κορίτσια και επιστήμονες. Αλλά και στα νοσηρά οικονομικά μας και ότι αυτό συνεπάγεται, ήταν δίπλα μας η μάνα, τα αδέλφια, τα κουμπαράκια, οι φίλοι. Η Σόφη, ο Γιάννης, ο Πάνος, ο Λεωνίδας, ο Νίκος ,η Ελένη, ο Γιώργος...
ΑΝΘΡΩΠΟΙ όλοι εκεί. Θα ήθελα όλους να τους ευχαριστήσω ονομαστικά, αλλά θα μου έβγαινε σαν υπέρ υγείας σε εκκλησία, του αγίου Παντελεήμονος! Ξέρουν όλοι τους και πόσο τους αγαπάω και πόσο ευγνώμων είμαι απέναντι τους.  Την Ακαδημία δεν θα την ευχαριστήσω, ποτέ όμως, αλλά και όσοι δεν θα πάρουμε όσκαρ έχουμε δικαίωμα στις ευχαρηστίες, νομίζω;
Για όλα όσα μοιράστηκα παραπάνω μαζί σας, ότι καλλίτερο έχω να ευχηθώ σε όλους είναι να έχουν το 2014, και όλα τους τα χρόνια, ανθρώπους να αγαπιούνται, να μοιράζονται, να συμπορεύονται! Καλή χρονιά σε όλους! Σας γλυκοφιλώ! 

Ειρήνη 

Υ.Γ.= Η βασιλόπιτα άνωθεν είναι αυτή που έφτιαξα εγώ και φωτογράφισα η ίδια, πράγμα που φαίνεται άλλωστε. Και φυσικά δεν είναι πολίτικη, ούτε κέικ, ούτε του Παρλιάρου, μηδέ των κοριτσιών με τα υπέροχα μπλογκς που διαβάζω... είναι "η και καλά βασιλόπιτα" ή "η βασιλόπιτα της κακιάς ώρας"! 

24 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Καλή χρονιά!!! Εύχομαι ότι καλύτερο για τον νέο χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Χρόνια Πολλά Ειρήνη μου, Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία για σένα και όλους τους αγαπημένους σου !!!!!!Εύχομαι το 2014 να πραγματοποιηθεί κάθε σας επιθυμία και όνειρο!!! Πολύ τρυφερή η ανάρτηση σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Νίκη μου! Καλή χρονιά, εύχομαι, σε σένα και τους αγαπημένους σου! Ότι ποθείς κορίτσι, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Μωρέ τι γράφετε εσείς το σόι;
    Το πάτε φιρί φιρί να μας πάρουν τα ζουμιά τη στιγμή που μας αποθεώνουν σύσπασες οι Ακαδημίες του σύμπαντος και τα φλας ανάβουν;

    Ειρήνη μου σε φιλώ εσένα και το μικρό Μ...στο μεγάλο τις ευχές μου!
    Εύγε κορίτσι μου να γράφεις, να γράφεις συχνά αυτά τα υπέροχα ανεπιτήδευτα κείμενα σου, τα γεμάτα ομορφιά, συναίσθημα και ευθύτητα!

    Ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος, με υγεία, αγάπη και ευημερία...σε όοοοολο το σόι!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς τι γράφουμε Ζαμπία μου ή εσύ; Πόσο γλυκιά και γενναιόδωρη είσαι για μας, στα γραφόμενα σου.....Με συγκινείς! Καλή χρονιά όπως την επιθυμείς! Πολλά φιλιά, την αγάπη και την εκτίμηση μας! Σύσσωμο το σόι.

      Διαγραφή
  4. Καλή Χρονιά γλυκιά μου!!
    Με υγεία, με στιγμές, με χαμόγελα, με αγκαλιές, με ταξίδια κι όνειρα....
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Αννιώ μου! Το 2014 να σου φέρει ότι επιθυμείς! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. καλή χρονιά με υγεία και αγάπη Ειρήνη μου!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Ελπίδα μου! Όλα τα καλά να σας φέρει το 2014! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσι μου!Με συγκινείς πολύ όταν σε διαβάζω αλλά στο τέλος με το χιούμορ σου με κάνεις να φεύγω μ'ένα γλυκό χαμόγελο!Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχεις!Ότι επιθυμείς να σου συμβεί την νεα χρονιά!Μεγάλο φιλί σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή μου σ΄ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ σε διαβάζω πολύυυυυ πριν αρχίσω να γράφω! Με έχεις, κατά καιρούς, συγκινήσει, εμπνεύσει, αλλά πάμπολλες φορές φεύγω από σένα με ένα σύμπλεγμα κατωτερότητας :)))))) τι φτιάχνουν τα χέρια σου κοριτσάκι!!!!!! Καλή χρονιά με όλα τα καλά! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Ειρήνη μου!!!! Χαρά και αισιοδοξία για το νέο έτος!!!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Σιλένα μου! Όλα τα καλά, για σένα και την οικογένεια σου, να φέρει το 2014! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Ειρήνη μου!!!
    Απόλαυσα την ανάρτησή σου! Τα γράφεις πολύ ωραία.
    Εύχομαι πάντα να έχεις αγάπη δίπλα σου γιατί πραγματικά πιστεύω πως "τα πάντα νικά". Εύχομαι υγεία και ένα καλύτερο 2014 για όλους μας! Και του χρόνου!
    Υ.Γ. Ωραία η φωτογραφία που έβαλες με το πληθωρικό σου χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου, για τα καλά σου λόγια! Να έχεις κι εσύ όλα τα καλά στο σπιτικό σου και ναι το 2014 να είναι για όλους μας καλλίτερο, γεμάτο αγάπη!

      Διαγραφή
  10. Ειρήνη μου σε γνώρισα λίγο καλύτερα με αυτή την ανάρτηση, καθώς μετράμε λίγο καιρό ηλεκτρονικής φιλίας. Χαίρομαι πολύ που ανακαλύπτω μια ευαίσθητη ψυχή και μια ωραία γεμάτη ζωή γυναίκα! Εύχομαι να είσαι πάντα έτσι δυνατή και ευαίσθητη και να έχεις υγεία και χαρά στη ζωή σου να τη μοιράζεσαι με ανθρώπους που μπορούν να απολαύσουν την φροντίδα σου και να ανταποδώσουν την αγάπη σου.
    Σε φιλώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο με κάνουν να χαίρομαι και πόσο με τιμούν τα λόγια σου Γεωργία μου, να ήξερες! Έχω γίνει γραφική λέγοντας σου πόσο σε έχω εκτιμήσει, το λαμπερό μυαλό σου, την πληθωρική σου προσωπικότητα, την έξοχη γραφή σου, τις υπέροχες τούρτες σου :))) ! Να έχεις κι εσύ όοοοτι αγαπάς κορίτσι όμορφο! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. οντας παιδι απο οικογενεια ναυτικων,τα περισσοτερα χρονια της ζωης μου,περνουσα τις γιορτες με την μητερα μου και τις αδελφες μου!στο μυαλο μου ομως,ειναι αποτυπωμενες οι χρονιες εκεινες που εσμιγε ολο το σοϊ,οταν πατερας και θειοι ξεμπαρκαραν και γινοταν ενα γλεντι....τρικουβερτο!!!αναμνησεις γλυκες που δεν θα σβησουν ποτε!
    καταλαβαινω λοιπον απολυτα ποσο σου λειπουν οι δικοι σου ανθρωποι,που αν και ειναι μακρια,ειναι μεσ'στην καρδια σου!!!
    καλη χρονια να εχεις,να χαιρεσαι το παιδακι σου και να εχεις παντα υγεια!!!!(γιατι κραζεις την βασιλοπιτα σου,εμενα μου φαινεται τελεια κι ας μην ειναι του παρλιαρου-ειναι της ειρηνης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου γλυκιά, σ΄ευχαριστώ, να έχεις κι εσύ πολύ πολύ καλή χρονιά και να χαίρεσαι τον κούκλο σου! Όσο για τους αγαπημένους μας, να είναι όλοι καλά κι ας είναι μακριά μας! Άσε τι έπαθα με την βασιλόπιτα, είχα την φαεινή ιδέα να βάλω ένα φακελάκι ζάχαρη μαστίχα, μάλλον ήρθε πολύ κι ενώ ήταν σχετικά καλή ήταν μες στην πίκρα! Του χρόνου καλλίτερα :))) Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Ειρήνη!!! Εύχομαι να έχεις πάντα αυτό το χαμόγελο και τέτοιους ανθρώπους που σε νοιάζονται! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σ΄ευχαριστώ πολύ Μαρίνα! Χρόνια πολλά και το 2014 να σου φέρει ότι αγαπάς! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είχες δεν είχες με συγκίνησες σαββατιάτικα, όχι ότι θέλω και πολύ... Καλή χρονιά κούκλα μου, μέσα από την καρδιά μου. Με υγεία και καλούς φίλους! Με "δικούς σου" που είναι και το σημαντικότερο... Πολλά γλυκά φιλιά, καλό τριήμερο! (ωραίο "κομμάτι" η βασιλόπιτα σου ωρέ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα όμορφη! Ωραία να την βλέπεις, την βασιλόπιτα, αλλά από γεύση πίκραααα! Καλή χρονιά και για σένα, με όλα τα καλά! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή