Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Πανσέτα γεμιστή...

Γεια σας, γεια σας... Νομίζω ότι έχω πολλές μέρες να γράψω, πολλές μέρες να μπω και να διαβάσω άλλα blog. Ο μικρός όμως με έχει γονατίσει... Λίγο ένα κρυωματάκι, ένας βήχας που τον ταλαιπώρησε και όλα όσα ακολουθούν! Αυτό το καθάρισμα της μύτης ποιος το ανακάλυψε; Κλάμα τρελό, δάκρυ κορόμηλο και το παιδί μου να χτυπιέται σαν το χταπόδι!!! Κι από γκρίνια; Στο φουλ!!! Έχει βέβαια και τα δοντάκια του ο δόλιος! Δυο έχουμε και έχουμε πολύ δρόμο ακόμα... Κουτουλάω ολημερίς! Αυτό δεν με εμπόδισε απ' το να φτιάξω ένα καλό Κυριακάτικο φαγάκι! Σας το παρουσιάζω και τρέχω να ταΐσω, να κοιμίσω κι αν θέλει ο καλός Θεούλης να κοιμηθώ κι εγώ ένα δίωρο, πριν με πάρουν τέσσερις!!!
Με τα ρολά έχω μια τρέλα! Η τρέλα μου αυτή όμως πολλές φορές στέφθηκε από... παταγώδεις αποτυχίες!!! Μα κι αυτό το χοιρινό βρε παιδάκι μου στεγνώνει τόσο εύκολα! Η χειρότερη μου; Ένας κρεοπώλης είχε τη φαεινή ιδέα να μου δώσει για ρολό το εσωτερικό (στρόγγυλο κομμάτι) από μπριζόλα κόντρα... Δεν σας λέω τίποτε!
Ώσπου βρήκα την λύση: πανσέτα!!! Αυτό το κομμάτι κρέατος, έχει αρκετό λίπος και δεν υπάρχει περίπτωση να στεγνώσει. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας καλός κρεοπώλης, που θα σας βγάλει ότι κοκαλάκια μπορεί να έχει και να σας το ανοίξει!

ΥΛΙΚΑ:

1 kg πανσέτα
3 φέτες μπέικον
2 μπαστουνάκια κεφαλογραβιέρα
1/2 κόκκινη πιπεριά
μουστάρδα
σκόρδο σε σκόνη
αλάτι και πιπέρι
λάδι

πατατούλες για να το συνοδεύσετε

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Πλένουμε και στεγνώνουμε καλά το κρέας. Αλατοπιπερώνουμε, ρίχνουμε το σκόρδο και αλείφουμε με μουστάρδα.
Βάζουμε πάνω στο κρέας εναλλάξ το μπέικον, την πιπεριά και την κεφαλογραβιέρα. 
Τυλίγω το κρέας, με οδοντογλυφίδες το κλείνω σε όσα περισσότερα σημεία μπορώ και αν θέλω το δένω και με κλωστή. Εγώ το χιλιοέδεσα, γιατί μου την δίνει που φεύγει η κεφαλογραβιέρα από μέσα... μετά από τα μισά του ψησίματος όμως μου την έκανε!!!   
Τοποθετούμε το ρολό μας στην γάστρα μαζί με πατατούλες, αλατοπιπερώνουμε και προσθέτουμε ελάχιστο νεράκι (ένα φλυτζανάκι του καφέ). 
Εγώ έβαλα και λίγη bbq πάνω στο ρολό, για έξτρα γεύση! Ψήνουμε στους 200 βαθμούς με αέρα για 1,5 με 2 ώρες, μέχρι να ροδοκοκκινίσει το κρέας. Αν θέλουμε μετά την 1 ώρα, το γυρίζουμε να κοκκινίσει και από την κάτω πλευρά.
Σερβίρουμε και απολαμβάνουμε!
Καλή όρεξη!

27 σχόλια:

  1. Είναι πολύ ωραίο αυτο το πιάτο ,εχει πολυ ταιριαστες γευσεις σιγουρα θα έχει καταπληκτικη γευση,καλως βρεθηκαμε,ειδα πολυ ωραιες συνταγες μεσα στο μπλογκ σου,ελπιζω να τα λεμε,καλο απογευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Νέλη στο σπιτικό μας, εννοείται ότι τώρα θα τα λέμε συχνά! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένο φαγητό!!!!! Ότι πρέπει για ένα Κυριακάτικο τραπέζι!!!!
    Είμαι ικανή να φάω μέχρι να κάνει μπαμ!!!!!
    Καλά που μου το θύμησες Σοφία μου, έχω τόσο καιρό να το κάνω!!!!
    Περαστικά στο μικρούλη σου!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι αυτό που λέγαν οι παλιές "καλό φαγητό"! Κι εγώ μέχρι το μπαμ έφαγα!!! ;-) Καλό βράδυ Σιλένα μου, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Περαστικά στην αγορίνα μας και εσύ να ξεκουράζεσαι όσο περισσότερο μπορείς...

    Το ρολό με την παντσέτα με έκανε να πεινάσω στη θέα του, αν και μόλις έφαγα γαι μεσημεροβραδινό!

    Σας φιλώ γλυκά και τα δυο σας για συμπαράσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να ξεκουράζομαι όσο μπορώ, όσο δηλαδή μ' αφήνει το καλικαντζαράκι μου!!! ;-) Αλλά τι να κάνει κι αυτός; Έχει ζόρι...
      Το ρολό έγινε μούρλια, ειδικά με την bbq! Βέβαια οι φωτογραφίες μου ειναι ψιλό χάλια...
      Φιλιά Ζαμπια μου κι από μας τους δυο!!!

      Διαγραφή
  4. Παίρνω τις πατατούλες και φεύγω το τσιτσι το αφήνω για εσάς!
    Πολλά φιλιά κορίτσι με τα λαχταριστά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το τσιτσι ειναι όλη η ουσία!!! ;-)
      Καλό βράδυ κορίτσι, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. Απολαυστικό αν και αποφεύγω τα κρέατα και τα λιπαρά φαγητά (έχω αλλάξει πάνω από τρία χρόνια διατροφή και το τηρώ ευλαβικά σχεδόν)!
    Μου άρεσε απίστευτα που ήσουν τόσο αναλυτική. Για τραπέζι σίγουρα θα το έχω υπόψη μου!
    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς πάλι το θέλουμε και το κρεατάκι και τα λιπαρά!!!
      Ειναι ότι πρέπει για τραπέζι, εύκολο, γρήγορο και γευστικό!
      Καλό βράδυ Αριστέα μου, φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Περαστικά στο μωρό Σοφάκι μου! Η απουσία σου έγινε αισθητή.. Σου έχω πει να μην μας κάνεις τέτοιες (μαγειρικές) πλάκες, από 529 χιλιόμετρα μακριά!! Αχαχα! Πολλά φιλιά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά που δεν μου έγραψες ότι ησυχάσατε από την παρουσία μου!!! ;-)Εγώ πάντως δεν το βάζω κάτω... Μαγειρεύω!!! Καλό βράδυ κοριτσάρα, φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Φαγητό για Σαββατοκύριακο! Που και που πρέπει να τρώμε και λίγο άτακτα γιατί τι άλλη χαρά μας έμεινε πια?:P Σοβαρά τώρα η πρόταση σου είναι νοστιμότατη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μαζί σου... Μεγάλη απόλαυση το φαγητό, πρέπει να το χαιρόμαστε!!! Καλό βράδυ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. πω πω πω!!! το θέλωωωω, μου τρέχουν τα σάλια τώρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Ένα κομμάτι και για σένα κορίτσι... φτάνει για όλους!!! ;-) Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ νόστιμο τό ρολό σου!!!Καταπληκτική συνταγή!!!Θά δοκιμαστεί πολύ σύντομα!!!Περαστικά στό αγοράκι σου!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω εντυπώσεις!!! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Αχ!Σαν να ακούω την αδερφούλα μου με το μπεμπάκι της...τα ίδια και εκείνη....ρετάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρετάλι δεν θα πεις τιποτα!!! Ο μαύρος κύκλος έχει φτάσει στο πάτωμα... Φιλιά και κουράγιο και στην αδερφή σου!

      Διαγραφή
  12. Αχ σε νιωθω!!! Κ ο δικος μου παιδευεται με τα δοντια και παραλληλα μπουκωμα!
    Το φαγητακι φαινεται υπεροχο! Πρεπει να το δοκιμασω!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολο πράγμα τα δόντια... Πόσο ειναι ο δικός σου Μαρία;
      Δοκιμασε το και δεν θα χάσεις!!! ;-) Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Ειναι 6,5 μηνών κι έχει βγάλει ήδη 4! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Κάτι παρόμοιο κάνω με σνίτσελ! Αλλά καλή μου ακούγεται και η πανσέτα. Είναι και πεντανόστιμη. Κι επειδή σου χρειάζεται ενέργεια φαντάζομαι είδες την ανάρτηση της Λίλιας από το spoonstories με το πόριτζ!!!! Νομίζω θα ήταν ότι πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με σνιτσελ; Ωραίο ακούγεται κι αυτό!!!
      Μπα, δεν την ειδα ακόμα. Σπεύδω... Φιλιά!

      Διαγραφή