Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Ε! Πόσα είμαι; Εκατό είμαι;

Το καλοκαίρι που μας πέρασε καθίσαμε κάπου να φάμε σουβλάκια (καλαμάκια για όσους μας διαβάζουν από το κλεινόν άστυ). Έρχεται λοιπόν μια όμορφη κοπέλα να πάρει παραγγελία. Ο Μάριος όπως πάντα περίεργος και ομιλητικότατος την ρωτά
 -Πως είναι κυρία το όνομα σας; 
-Αχ τι γλυκό παιδάκι, Ζωή με λένε. Εσένα; 
-Μάριος και τι χρονών είστε; 
-Α, Μάριε καλύτερα να σου πω το βάρος μου παρά την ηλικία μου. 
Γέλασα και της απάντησα 
-Εγώ προτιμώ να σας πω τα χρόνια μου παρά τα κιλά μου! 
Δεν κατάλαβα, γιατί δεν ήθελε να πει πόσων χρονών ήταν. Είμαι σίγουρη πως δεν ήταν πάνω από τριάντα και άσε που ήταν κουκλίτσα. Τι θέμα κι αυτό που έχουμε με τους αριθμούς. Εγώ ας πούμε σήμερα κλείνω τα 41. Σάμπως δεν τα έζησα; Ή μήπως δεν τα δείχνω; Το ίδιο και με τα κιλά είμαι 100 ολόκληρα κιλά. Αν πω πως είμαι 57 θα με πιστέψει κανείς; Και 90 να σου πω, η ζυγαριά ψεύτρα θα με βγάλει. Κάνουμε λοιπόν την σούμα: είμαι 41 χρονών και εκατό κιλά. Είμαι σύζυγος, μαμά, κόρη, αδερφή, φίλη και ηθοποιός (αχ παραλίγο θα το ξεχνούσα!). Σε κάποια τα καταφέρνω ικανοποιητικά, σε κάποια άλλα θέλω δουλειά ακόμη. Δεν χαλιέμαι όμως, έβαλα σε μια σειρά τους ρόλους μου. Άλλωστε έχω άψογους συμπρωταγωνιστές. Με τα χρόνια μου, ειλικρινά καλά είμαι. Με την δουλειά μου επίσης. Έκανα ότι μπορούσα να κάνω. Πήρα ότι έδωσα. Θα μου πείτε και με τα κιλά ομοίως, ότι έφαγα πήρα. Ναι, αλλά δεν είμαι ικανοποιημένη. Εδώ να μου κάθισαν, στο λαιμό και όχι μόνον, τα 100 ΔΕΝ τα θέλω. Δεν υπήρξα ποτέ οστέινη, αλλά και τόσα δεν τα γουστάρω, πνίγομαι. Τι σας τα λέω; Με τα λόγια δεν αδυνάτισε κανείς. Οκ. Τώρα όμως που διανύω την πέμπτη δεκαετία της ζωής μου νιώθω να με βαραίνει μόνον το βάρος και ήθελα να σας το πω να μου φύγει το ένα βάρος. Άντε να  βάλω και τα κιλά σε μια τάξη, να παντρέψω και το παιδί και να κλείσω τα μάτια μου. Αν και ο αντρούλης μου θα προτιμούσε να κλείσω το στόμα μου. Έστω που και που, αν όχι για πάντα. Σας γλυκοφιλώ και σας κερνώ γλυκάκι κουταλιού, σταφύλι, από τα χέρια της αδερφούλας μου!
 Οι τούρτες κομμένες, άντε όλοι, συμπαράσταση στην γραία! Σας ξαναγλυκοφιλώ!

Ειρήνη

60 σχόλια:

  1. Πολυαγαπημένη μου αδερφούλα να τα χιλιάσεις!!! Τα χρόνια ντε, όχι τα κιλά!!! ;-)
    Να είσαι πάντα γερή και δυνατή! Να είσαι πάντα δημιουργική! Και προπάντων να είσαι πάντα δίπλα μας, που σ’ αγαπάμε και σ’ έχουμε ανάγκη!!! Α! Και που είσαι; Ξέχασες έναν πολύ σημαντικό ρόλο της ζωής σου: Θεία με το Θ κεφαλαίο! Και κάτι ακόμα… Δεν υπάρχει ρόλο στον οποίο δεν ανταποκρίνεσαι πλήρως!!! Σ’ αγαπάμε πολύ-πολύ! (και ο Λευτέρης ντε!!!) Φιλάκια γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να προσέχεις τι εύχεσαι αδερφούλα, ξέρεις δεν θέλω και πολύ να τα χιλιάσω! ( Τα κιλά ντε!!!) Σας ευχαριστώ για όοοοοολα!!!! Σας αγαπάω πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύχρονη και προπάντων ευτυχισμένη!! Έχεις πολλά και όμορφα χρόνια μπροστά σου!! Το γλυκό κουταλιού σταφύλι,( μαζί με το κεράσι) είναι από τα αγαπημένα μου.Δεκτό το κέρασμα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Λίλια μου! Κι εσύ ότι ποθείς! Μου αρέσει κι εμένα πολύ το κεράσι! Χάρηκα που δέχτηκες το κέρασμα!

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχα!
    χρονια πολλα και καλα!
    ευχομαι ολοψυχα οτι καλυτερο!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι και για ΄σένα τα καλύτερα! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. πολύχρονη!!!! εύχομαι τα καλύτερα και να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα!!! τέλειο το γλυκάκι σου για κέρασμα, ευχαριστούμε!!! μην αγχώνεσαι με τα κιλά, αν το θέλεις πραγματικά βάλε στόχο.. όχι υπερβολές, απλά απέφυγε τα περιττά και κάνε γυμναστικούλα.. κι εγώ ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να κρύβουμε ηλικία και κιλά, σιγά πια! όπως λες κι εσύ, υπάρχει λόγος να ξεγελάσεις κάποιον? μόνο τον εαυτό μας ξεγελάμε έτσι! :) φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ! Μου δίνεις κουράγιο :) Γλυκά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. E, είσαι θεότρελλη !!!!!!! Χα, χα,χα......
    Και τι να πω και εγώ που ούτε τα χρόνια μου λέγονται, ούτε τα κιλά μου ???????
    Καμιά φορά σκέπτομαι ότι τα κιλά μου είναι σαν συχνότητα ραδιοφωνικού σταθμού !!!!!!
    Δεν σου λέω ποιου !!
    Φιλάκια και όοοοοοολες μου τις ευχές !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως και τα δικά μου, είναι να τα λέει κανείς; Το θέμα είναι ότι φαίνονται!!! Μας εύχομαι να κατέβουμε, έστω, μέχρι την συχνότητα του "Σταθμού της εκκλησίας της Ελλάδος" για αρχή! Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. χρόνια πολλά Ειρήνη μου!! Τυχερή και χαρούμενη να είσαι πάντα!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου! Κι εσύ ό, τι ποθείς! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Ερηνάκι μου ένα τεράστιο φιλί από 'δω μέχρι εκεί που θα σε βρει!

    Να απολαμβάνεις τις χαρές της ζωής πολλαπλώς και να ομορφαίνεις τη γειτονιά με την παρουσία σου!

    * Σήμερα έχει γενέθλια κι η κοράκλα μου, οπότε δύσκολα θα σε ξεχάσω... :)

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου να την χαίρεσαι την κοράκλα σου και να την καμαρώνεις!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  9. Χρονια πολλα!! Ο,τι επιθυμεις και πανω απ'ολα υγεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε, δεν πα' να 'σαι όσα θες! Είσαι μια κούκλα και το ξέρεις! Χρόνια πολλά και καλά Ειρηνάκι μου, που έχουμε και το ίδιο...ζώδιο (μάλλον! χαχα!) Στο μεταξύ, τόσην ώρα γελάω με το σχόλιο σου: "Μας εύχομαι να κατέβουμε, έστω, μέχρι την συχνότητα του "Σταθμού της εκκλησίας της Ελλάδος"!!! Αχαχαχα!!! Εγώ δεν ξέρω σε ποια συχνότητα είναι αυτός ο σταθμός, αλλά, μιας και μιλάμε για συχνότητες, σου εύχομαι να πας και στην συχνότητα του "Love"! Πολλά φιλιά ομορφιά μου και του χρόνου κέρνα καμιά σοκολατόπιτα! Την προτιμώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι κι εσύ Υδροχόα καλή μου; Καλέ κι εγώ σήμερα την έμαθα την συχνότητα, για να απαντήσω αναλόγως στην Σοφία :))))) κάπου στους 88! Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου! Χαχαχαχα έγινεεεε του χρόνου σοκολατόπιτα πλουσιοπάροχη, υπόσχομαι!!! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. Τόσο υπέροχη, διασκεδαστική, και συνάμα ειλικρινής, η ανάρτηση σου, που την διάβασα μονορούφι. Να είσαι καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να είσαι πολύχρονη και ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σοφία! Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου κι εσύ ό, τι ποθείς! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Ειρήνη μου, χρόνια πολλά και καλά να είσαι πάντα γερή δυνατή και έτσι πάντα γεμάτη από ζωή!!! Σε φιλώ και καλό βράδυ να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου! Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κι εσύ ό, τι επιθυμείς καλή μου! Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Να είσαι καλά γλυκιά μου, να ζήσεις σαν τα ψηλά βουνά να είσαι γερή, δυνατή γιατί μόνο στον άρρωστο άνθρωπο κόβεται η όρεξη ...... δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι απ το ίδιο καλούπι, ούτε το πρότυπο των ΜΜΕ τα τελευταία χρόνια του ανορεξικού σκελετού .... τέλος πάντων ας μην πω κι άλλα μέρα που είναι ....... Χρόνια σου πολλά και ότι επιθυμείς !!!! Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα να είσαι καλά Ράνια μου! Βρε ποιος είπε να είμαι στα πρότυπα των ΜΜΕ ας ήμουν 20 κιλά κάτω, αφράτη! Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κι εσύ ό, τι ποθείς καλή μου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Γλυκιά μου Ειρήνη χρόνια σου πολλά, γερή, δυνατή, ευτυχισμένη και να είσαι καλά να έχεις πάντα γεμάτη και όμορφη ζωή!!!
    Φιλάκια και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ Κική μου! Κι εσύ ό, τι επιθυμείς! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. Εεεε, μα έγραψα ένα σχόλιο και το κατάπιε ο μπλόγκερ !!! Άντε, πάλι απ' την αρχή !!!

    Να σε χαιρόμαστε, κορτσόπον !!! Να είσαι πάντα χαρούμενη και γερή και περιτριγυρισμένη από ανθρώπους που αγαπάς !!!

    Εμ τι να σε κάνω που δεν είσαι στο FB !!! Έχουμε φτιάξει εκεί ένα καταπληκτικό παρεάκι (πριβέ - για τα μάτια μας μόνο) εμείς οι στρουμπουλές μπλόγκερς (και μη) που μας ενοχλούν τα κιλά μας και αλληλοϋποστηριζόμαστε. Αν θες να έρθεις κι εσύ στην παρέα μας, στείλε μήνυμα σ' εμένα ή στην Τζωρτζίνα που το διαχειρίζεται.

    Φιλιά πολλά ! Το γλυκό σταφύλι είναι τ' αγαπημένο μου !!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ο μπλόγκερ εντός κλίματος, καταπίνει αβέρτα! Σ΄ευχαριστώ πολύ πουλόπο ΄μ! Κι εσύ ότι ποθείς κοριτσάρα μου! Το FB δεν ξέρω γιατί το έχω πάρει στραβά βρε παιδί μου! Θα σε στείλω σταφύλι με την πρώτη ευκαιρία :) Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  16. Πολυχρονη Ειρηνη!!!!!Οσο για τα κιλα ''τα παχη σου τα καλλη σου!!''χιχιχι Αν ομως θες να ξεφορτωθεις μερικα στο ευχομαι να φυγουν γρηγορα και ανωδυνα!!!!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Αλεξάνδρα μου, για τις ευχές σου!!! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Ειρήνη μου! Με υγεία πάνω απ' όλα. Ξενύχτησα να μη σε χάσω απόψε και αύριο είναι μπαγιάτικες οι ευχές μου! :-D
    Αυτό με τα χρόνια που κρύβουν ποτέ δεν το κατάλαβα! Χαίρομαι που είσαι από αυτές που δεν τα κρύβουν :)))) (43,5 εγώ)
    Για τα κιλά έχω να πω ότι να κουβαλάς όσα αντέχεις. Όταν δεν τα αντέχει κανείς και δεν είναι χαρούμενος τότε να προσπαθεί να τα διώξει.
    Μου αρέσουν οι χυμώδεις άνθρωποι που είναι οκ με ον εαυτό τους.
    Σημασία έχει πάντα εσύ τι θες :))
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου κι εσύ ότι ποθείς! Αχ βρε πουλάκι μου, ας ξεκουραζόσουν! Δεν είναι ποτέ μπαγιάτικες οι ευχές, πάντα καλοδεχούμενες είναι :) Έχεις απόλυτο δίκιο κι εγώ μια ζωή είχα κιλά παραπάνω που δεν με ενοχλούσαν, στην παρούσα φάση πρέπει να δράσω, δεν τα παλεύω! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  18. Ειρηνη μου πολυχρονη παντα γερη κι ευτυχισμενη! Το κολλημα με την ηλικια και τα κιλα δεν το εχω καταλαβει ποτε αλλα τι να κανουμε! Οσο για τα κιλα μην σε αγχωνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Μαρία μου κι εσύ ότι ποθείς! Σ΄ευχαριστώ για την συμπαράσταση :) Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά!!!
    Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρές!!
    Η γραφή σου απολαυστική όπως πάντα...
    Να΄σαι καλά και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου.
    Πολλά φιλιά
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου. Να χαίρεσαι κι εσύ τους δικούς σου κι ό, τι ποθείς γλυκιά μου! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  20. Ειρηνάκι μου χρόνια σου πολλά!!!Να είσαι γερή τυχερή και πάντα μα πάντα ευτυχισμένη!!!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου κι εσύ ό, τι ποθείς!!! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά Ειρήνη μου!!!!!!! Να σε χαίρεται η οικογένειά σου!!!!!!!
    Ότι επιθυμείς εύχομαι να γίνει πραγματικότητα!!!!!
    Πολλά γλυκά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Σιλένα μου! Να έχεις κι εσύ ό, τι ποθείς!!! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  22. Χρόνια σου πολλά και καλά Ειρην΄κι μου!
    Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και ποιος νοιάζεται για τους αριθμούς είτε είναι κιλά είτε ηλικίες είτε οι τραπεζικές καταθέσεις( τι είπα τώρα) χαχα!
    Οποιος νοιάζεται για αυτά λίγος και στο καλό!
    Το γλυκό σταφύλι τρελή αδυναμία γενικά τα γλυκά του κουταλιού!
    Το πήρα και έφυγα!
    Πολλά φιλιά γλύκα και πάντα ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα... τις καταθέσεις τις παρέλειψα, γιατί δεν ανήκουν στους αριθμούς που διαθέτω! Σ΄ευχαριστώ πολύ Έλενα μου κι εσύ ό,τι ποθείς! Καλά έκανες και πείρες το σταφύλι να σε τρατάρω κι άλλο αν θέλεις! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  23. κι εγω λέω την ηλικία μου παντα ! Ειμαι 41 και πολλες φορες λεω παραπάνω σε οσους δε με ξερουν ! Μ'αρεσει να βλεπω την εκπληξη τους και να ακουω τα κολακευτικα λόγια''δε σου φαινεται ,μοιαζεις μικροτερη ...''κ.τ.λ.Ειμαι πολύ λιγούρω ,δεν μπορω να αντισταθω σε φαγητο και γλυκο και θαυμαζω όσους αντιστεκονται για τη σιλουετα τους! Μόνο για θεμα υγειας θα εκανα δίαιτα....ευχομαι να καταφερεις να χασεις όσα θελεις,πάντως ειλικρινα εισαι κούκλα,οπως βλεπω απο τη φωτό...
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω και ολίγον αλτσχάιμερ...
      χρόνια πολλά ,να τα εκατοστησεις!

      Διαγραφή
    2. Σ΄ευχαριστώ Νάσια μου κι εσύ ό,τι ποθείς!

      Διαγραφή
    3. Το σχόλιο παρακάτω, από αλτσχάιμερ κι εγώ καλά πάω, πάντα ξεχνώ να πατήσω απάντηση.....

      Διαγραφή
  24. Χαχαχα δεν το είχα σκεφτεί να λέω κι εγώ 50 να μου λένε κοπλιμέντα! Το καλοκαίρι συνάντησα μια παλιά μου συμμαθήτρια και μου είπε: Αχ Ειρήνη, αν δεν μου μιλούσες δεν θα σε γνώριζα, στο σχολείο ήσουν πολύ όμορφη!!! Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια! Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πουλάκι μου,αφού δεν τα κατάφερα να φτιάξω έναν λογαριασμό,σου στέλνω φιλικούς,συναδελφικούς και συμπεθερικούς χαιρετισμούς,ως ανώνυμη....Χρόνια σου πολλά λοιπόν και στο πολύ όμορφο blogοσπιτάκι σας...Σας διαβάζω και πολύ σας χαίρομαι....Να μου προσέχεις τον εαυτό σου....Φιλιά πολλά.....

    ΥΓ1...Και αυτό το "να παντρέψω και το παιδί και να
    κλείσω μετά τα μάτια μου" δεν το κατάλαβα...Εγγόνια ποιά θα κοιτάει;;;;;;;;;;
    ΥΓ2...Φιλιά απ'τον αστρολόγο παύλα μελλοντολόγο του βασιλιά....
    ΥΓ3....Οι πρόβες χωρίς εσένα είναι σαν ζαμπόν με χαμηλά λιπαρά......
    Βάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα αρχίσω από τα υστερόγραφα: 1) Τα εγγόνια συμπεθέρα μου ακόμη και αν ζω, ο μη γένοιτο, εσύ θα τα προσέχεις που έχεις και μεγαλύτερη πείρα! Μην κοιτάς που δεν σου τα πήρε η πρόνοια!!!! 2) Τα φιλιά μου και την αγάπη μου στον Ζώρα Τσάπελη! 3) Κι εγώ μαραζώνω μακριά σας! Βασουλίνι μου σ΄ευχαριστώ για τις ευχές γερές να είμαστε συμπεθέρα να παντρέψουμε τον γιόκα μου με την σουρλουλού σου!!!! Σε φιλώ με αγάπη, Μις Σούμο 2005!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ειρηνάκι μη φοβού! Ούτε τα 41 ούτε τα 100! Και στα δυο μαζί είμαστε! Σε κάποιο μάλιστα σε περνάω κιόλας αλλά δεν θα πω σε ποιο! Ξέρεις εσύ. Να είσαι καλά σου εύχομαι, ν΄αυξάνεται το πρώτο νούμερο και να κατεβαίνει το δεύτερο! Να είσαι χαρούμενη και να περνάς υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Δέσποινα μου! Να είσαι κι εσύ γερή κοριτσάκι, να χαίρεσαι το ζουζούνι σου και όσους αγαπάς! Μου δίνεις κουράγιο :) Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  28. Χα χα είσαι καταπληκτική!!!!! Εμένα πάντως με βαραίνει περισστότερο η ηλικία ..... έχω μια αγωνία να προλάβω να κάνω πράγματα λες και ο χρόνος μου τελειώνει .... βέβαια τελευταία με βαραίνουν και τα κιλά, έχω πάρει κάπου 5 από πέρυσι. Θα τα χάσω όμως! Άντε να τα χιλιάσεις κι ότι ποθείς!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου, κι εσύ ό,τι ποθείς γλυκιά μου! Τα 5 θα τα χάσεις σίγουρα και ποτέ να μην πάρεις παραπάνω :) Βρε τι αγωνιάς, συνέχεια δημιουργείς... τι άλλο να προλάβεις!!!!! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  29. Α, έχω αφήσει και απάντηση στο σχόλιό σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι την είδα! Μου έδωσες θάρρος αφού ξέρεις να σουλουπώνεις φωτογραφίες :)))))

      Διαγραφή
  30. Χρόνια Πολλά μα πάνω απ'όλα Καλά!!!
    26 Γενάρη εγώ.....37 και δεν έχω θέμα να το λέω,μη σου πω πως βιάζομαι κιόλας να μεγαλώσω.....πάντα μου την έδινε που μου λέγανε"Δεν ξέρεις εσύ,μικρή είσαι ακόμα"....

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε ΄σένα Γεωργία μου! Χαχαχα....γι΄αυτούς που το έλεγαν, πιθανόν, να παραμένεις μικρή! Σ΄ευχαριστώ και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  31. Ειρηνάκι
    κακή συνήθεια νάρχομαι κάθε δέυτερη ανάρτηση και τώρα παίρνω χαμπάρι γενέθλια,ουαουυυυ!!!!
    ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ, όσο κι όπως κι αν είσαι. Τι να πούμε κι εμείς που προτιμάμε να πούμε ,ακόμη, κιλά κι όχι ηλικία;;;;
    ΝΑ ΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ,ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΕΣ & ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΟΥ, για τ άλλα αποφασίζεις εσύ αν θέλεις να παλέψεις,ΓΙΑ ΣΕΝΑ!
    Φιλάκια πολλά και 100 σε χρόνια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Χαρά μου! Μακάρι να μεγαλώνουμε όμορφα, να χαιρόμαστε τα χρόνια μας και τα κιλά μας! Ο,τι ποθείς κι εσύ γλυκιά μου! Να περνάς όποτε θες και σε βολεύει. Έχεις πολύ κόσμο στο "σπίτι "σου, καθημερινά, να φροντίσεις και χαίρομαι που είσαι τόσο φιλόξενη :)

      Διαγραφή
  32. Καλά βρε Ειρήνη, πως έχασα εγώ αυτή σου την ανάρτηση;;; Είχες γενεθλιάκια και δεν σου εύχηθηκα;;;;
    Υδροχόαρα μου εσύ δυναμική, αστείρευτη και αεικίνητη πηγή αισιοδοξίας, να είσαι πάντα λαμπερή, γερή και ευτυχισμένη!!!
    Όσα για τα κιλά σου, ευχομαι να τα φτάσεις όπου επιθυμείς, χωρίς άγχος όμως και καταπίεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή