Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Πλεκτή θήκη για βελόνες

Ένας από τους καημούς τις μάνας μου, ήταν πως ποτέ, δεν αποτελείωνα ότι ξεκινούσα. Ε, μετά έβγαλα σημαντικότερα προβλήματα και έπαψε να ασχολείται μ΄αυτό. Βέβαια, η λόξα μου, δεν άλλαξε με τα χρόνια. Πάνω στο κομοδίνο υπάρχουν τρία βιβλία που τα διαβάζω εναλλάξ. Μέσα στο καλάθι, δίπλα στην μεγάλη πολυθρόνα , με περιμένουν τρία μισοτελειωμένα πλεκτά. Τα δύο με βελονάκι, το άλλο με βελόνες. Μέσα στο μπαουλάκι ένα κέντημα, αυτό είναι το αρχαιότερο όλων. 
Όπως είναι φυσικό, τόσα τζάτζαλα μάτζαλα , θέλουν και συμμάζεμα. Κουτιά, κουτάκια, τσαντάκια, κασετίνες, καλάθια και πάει λέγοντας. Σε όλα αυτά προστέθηκε και η περιέργεια του Μάριου, τι είναι αυτό, τι κάνει το άλλο... Αποφάσισα πως οι βελόνες είναι επικίνδυνες. Τις έπαιρνε και έπαιζε ξιφασκία! Ήθελα να φύγουν από το κυλινδρικό τσίγκινο κουτί, όπου ήταν πρόκληση για εκείνον. Πήρα τα κουβάρια μου, ξηλώματα μιας παμπάλαιας ζακέτας μου, και ιδού. Θήκη για βελόνες, πρακτική και ασφαλής! 
Ο μικρός δεν δίνει καμιά σημασία στις βελόνες πια. Δεν είναι γυμνές στο οπτικό του πεδίο. Τις έντυσε η μανούλα στα μάλλινα. 
Σας αφήνω. Πηγαίνω ν΄αποτελειώσω κάτι τις από τα ατελείωτα. Γιατί δεν σας είπα, (ακούς μαμά;) όλα τα φέρνω εις πέρας ,όταν θέλω εγώ. Σας γλυκοφιλώ!

Ειρήνη

33 σχόλια:

  1. Τι ωραία που είναι αμα κόβει το μυαλό και πιάνουν τα χέρια παιδί μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα απλά Έλενα μου με κόβει, στα πιο σύνθετα δεν το ΄χω :)))) Σ΄ ευχαριστώ και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Απολαυστική η ανάρτηση σου , Ειρήνη μου, και η βελονοθήκη
    πανέμορφη !!!! Μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Νίκη μου, για τα καλά σου λόγια! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Χρυσοχέρα, εμένα μου αρέσει πάρα πολύ και το μαξιλάρι της πολυθρόνας! Γλυκά φιλιά σε σένα και στον Μάριο φυσικά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ, Πέτρα μου! Το μαξιλάρι είναι και δικό μου αγαπημένο! Σε γλυκοφιλούμε αμφότεροι!

      Διαγραφή
  4. ΄Εκανες και καρδούλες, καθόλου απλό....
    Πανέμορφη η θηκούλα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Σοφία μου! Απλό ήταν να κάνω τις καρδούλες. Ήταν κατάλληλη η πλέξη, ώστε να κεντηθεί σταυροβελονιά. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλέ πόσο πολύ μου μοιάζεις! Έχω άλλο βιβλίο στο μπάνιο (!) άλλο στο τζάκι άλλο στο κομοδίνο. Διαβάζονται ταυτόχρονα :))
    Πίνακες αυτόν τον καιρό έχω τρεις σε εξέλιξη. Μεταπηδάω ανάλογα με την έμπνευση. Και τελειωμό δεν έχω! Αλλά ολοκληρώνω! Πάντα! :))) Τι ζώδιο είπαμε ότι είσαι ;-)

    Φιλάκια πολλά Ειρήνη μου!
    Πανέμορφη η θήκη που έφτιαξες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ΄ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου! Υδροχόος είμαι :) Κι εσύ; Λες η λόξα να εξηγείται ζωδιακώς; Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι τέλεια!!! να γράψεις και το σχέδιο!! θέλω κι εγώ να κάνω μια!!! πολλά φιλιά Ειρήνη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δύσκολο Ελπίδα μου. Η πλέξη είναι τυνησιακή και πλέκεις με ένα βελονάκι πιο μακρύ από το συνηθισμένο. Μη νομίζεις πως κι εγώ είμαι καμιά φοβερή πλέχτρα :) Στο youtube βρήκα οδηγίες για τον τρόπο. Μετά έκανα ένα μακρινάρι δυο φορές και λίγο, μεγαλύτερο από τις βελόνες και το έπλεξα γύρω γύρω. Να γράψω αναλυτικά οδηγίες, δεν το έχω αλλά μπορώ να σε δείξω τώρα που θα έρθω Θεσσαλονίκη :) Χαίρομαι που σου άρεσε! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Τέλεια! Είναι θήκη και στολίδι μαζί! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πως σε καταλαβαίνω δε φαντάζεσαι !!!!!! Μια από τα ίδια κι εγώ!!!!
    Η θήκη με τις καρδούλες είναι όνειρο!!!!!
    Καλό βράδυ!!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομοιοπαθής κι εσύ Σιλένα μου! :) Σ΄ευχαριστώ πολύ! Καλό βράδυ! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  10. Τη συνήθεια του μισοτελειωμένου την είχα και την έχω ακόμα. Ακόμα και στην καθαριότητα του σπιτιού,πετάγομαι απο το ένα στο άλλο χωρίς να ολοκληρώνω κανένα.Αλλά έχει κι αυτό τη χάρη του...σε δουλειά να βρισκόμαστε πάντα! χαχαχα
    Η θήκη με τις καρδούλες με κάρφωσε κατάστηθα Ειρηνάκι μου,όπως επίσης το μαξιλάρι. Μ άρεσε πολύ!
    Φιλάκια πολλά και όποτε έχουμε κέφι κι ό,τι θέλουμε ολοκληρώνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά είμαστε πολλοί αλλά σκόρπιοι :))) Άρα δεν έχουμε λόξα, οι υπόλοιποι δεν πάνε καλά που τα έχουν όλα σε τάξη!!!! Σ΄ευχαριστώ πολύ, Χαρά μου, για τα καλά σου λόγια! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Γιατί η περιγραφή σου μου θυμίζει κάτι και από εμένα !!!
    Αλλά έτσι είναι.. αφού είμαστε άνθρωποι με πολλά ενδιαφέροντα !!! Η θήκη για τις βελόνες καταπληκτική...θα την υιοθετήσω, γιατί εγώ τις έχω μέσα σε μια πλαστική, άρα ...άλλη μια δουλειά μου έβγαλες στη μέση !! Να είσαι καλά !! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά είμαστε ο κανόνας, Ράνια μου και όχι η εξαίρεση!!! Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Σου έβγαλα δουλειά, αλλά ευχάριστη :) Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχη η θήκη σου!!!
    ΄Οσο για την αναβλητικότητα...δεν έχει καμία σημασία!
    Πολλές καλημέρες...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου! Ναι, αρκεί που κάτι φτάνει στην ολοκλήρωση, έστω και αργά...:) Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  13. πολυ όμορφη!!!!Μου αρέσουν τα χρώματά της!!!!

    Αυτό πάντως με τα μισοτελειωμένα έργα να βρίσκονται πάνω σε καρέκλες,τραπέζια.....είναι μεγάλη πληγή!!!!Αχ!Απορώ με την υπομονή του άντρα μου...πότε θα με πετάξει έξω μαζί με όλη την προίκα μου δεν ξέρω...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!!! Άσε κι ο δικός μου μεγάλη υπομονή διαθέτει, αν και μουρμουρίζει ενίοτε!!! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  14. πανεμορφη! και σουπερ χρωματα
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάποια γνωστή μου μου θυμίζει αυτό με τα μισοτελειωμένα......... ωραία τις έντυσες τις βελόνες σου, μπράβο!
    Α, δεν έχω λάβει το μάιλ σου. Ξαναπροσπάθησε γιατί έχω μεγάλη αγωνία!!!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Χριστίνα μου! Θα προσπαθήσω αύριο, που θα επιστρέψει ο άντρας μου, γιατί εγώ η άσχετη δεν ξέρω τι κάνω λάθος! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  16. τωρα σκεφτομαι τι θηκη να σου παραγγείλω!
    Μια θηκη να ...ασε δεν κανει να το πω! χαχαχαχα
    μπραβο,ουτε πως πιανουν τη βελονα δεν ξερω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαχαχαχαχα ...Ό,τι θήκη θέλεις, σου πλέκω Νάσια μου! Μια ηλικιωμένη συνάδελφος που έπλεκε συνέχεια στο καμαρίνι, μου είχε πει πως όταν ήταν νέα δούλευε με τον Χορν. Αυτός της έκανε πλάκα λέγοντας της αν μπορεί να πλέξει και προφυλακτικό. Κι αυτή, με όλο το θράσος της νεότητας της, του το έφτιαξε και του το δώρισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα! Μπορώ να κάνω μια ερώτηση; Στο κάτω μέρος της θήκης, εκεί που πάνε οι μύτες των βελονών, έχεις βάλει κάτι για να μην τρυπάνε και φεύγουν; Είναι η καλύτερη θήκη που βρήκα και θέλω να τη φτιάξω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φοίβο! Τις βελόνες τις τοποθετώ με τις μύτες πάνω. Η αλήθεια είναι πως τις έχω αποθηκευμένες στην θήκη, μα δεν τις μεταφέρω ώστε να τρυπούν το πλεκτό και να μου δημιουργούν πρόβλημα. Αν θέλεις να την μεταφέρεις και να είναι πιο ασφαλής μπορείς να την επενδύσεις με ένα καπιτονέ ύφασμα. Ελπίζω να βοήθησα :))

      Διαγραφή