Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Σπαγγέτι με κόκκινη σάλτσα...

και ότι άλλο σας βρίσκετε στο ψυγείο! Για να πω την αλήθεια, για ότι μου βρισκόταν στην κατάψυξη.
















Εμείς σ' αυτό το σπίτι είμαστε τρελά μακαρονάδες! Τόσο πολύ που μπορούμε να τρώμε μακαρόνια κάθε μέρα! Το αγαπημένο μας όμως είναι με απλά κόκκινη σάλτσα. Πολλές φορές όμως για αλλαγή ρίχνω μέσα και ότι έχω στο ψυγείο, για να κάνω μια αλλαγή βρε παιδί μου! Έτσι και χθες, έβαλα ότι βρήκα στην κατάψυξη για να αλλάξω γεύση. Και τι είχα; Μια χούφτα μανιτάρια, λίγα λουκάνικα (βραστά) και πιπεριές πολύχρωμες (έχω πάντα στην κατάψυξη, για πίτσες και ότι άλλο τραβάει η όρεξη μας). Ας δούμε όμως όλη την συνταγή:

ΥΛΙΚΑ:

1 πακέτο σπαγγέτι Νο 6 (ή όποιο άλλο ζυμαρικό σας αρέσει)
1 χούφτα μανιτάρι
5-6 λουκανικάκια κοκτέιλ
2 χρωματιστές πιπεριές
1 μικρό ξερό κρεμμύδι
1 σκελίδα σκόρδο
5-6 κουτ. σούπας σάλτσα ντομάτας
Λάδι
Αλάτι, πιπέρι και όποιο μπαχαρικό σας αρέσει

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Χοντροκόβουμε το κρεμμύδι (μας αρέσει να ακούγετε, αν θέλετε μπορείτε να το βάλετε στο multi) και το σκόρδο και τσιγαρίζουμε με λαδάκι.


Προσθέτουμε το λουκάνικο σε μικρά κομμάτια, να "τηγανιστεί" λίγο.

Βάζουμε και τις πιπεριές...

και τα μανιτάρια.

Ακολουθεί η σαλτσούλα.

Αλατοπιπερώνουμε και βάζουμε και λίγη ζαχαρίτσα (εναλλακτικά μπορούμε να βάλουμε μια κουταλιά κέτσαπ)

Τέλος βάζουμε ότι μπαχαρικό μας αρέσει. Εγώ χρησιμοποιώ mix spaggeti που έχω πάρει από μαγαζί με μπαχαρικά από την Θάσο. Για όποιο όμως δεν έχει κάτι αντίστοιχο, μπορεί απλά να προσθέσει ρίγανη, λίγο βασιλικό ξερό και λίγο γλυκό μπούκοβο.
Χαμηλώνω την φωτιά και σιγοβράζω και περίπου 30 λεπτά. Την διαδικασία μαγειρέματος των ζυμαρικών δεν την γράφω, νομίζω ότι είναι γνωστή. Σερβίρω και απολαμβάνω με λίγο τριμμένο κασεράκι!
















Καλή όρεξη!

Υ.Γ.= Μπορείτε να προσθέσετε και να αφαιρέσετε ότι υλική θέλετε. Πολλές φορές βάζω μέσα στην σάλτσα φρέσκο κρεμμυδάκι ή πράσο, χωριάτικο λουκάνικο ή ζαμπόν σε κυβάκια, λίγο μπέικον ή ότι άλλο τραβάει η όρεξη μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου