Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικο στεφάνι

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω και τη φοβερή εμπειρία στο πλέξιμο, αλλά μου αρέσει πολύ. Πάντα πίστευα, πως για να δείξεις κάτι σε κόσμο θα πρέπει να είναι, το λιγότερο, πολύ καλό. Αυτή μου την πεποίθηση την βρήκα, σχεδόν, εκδικητικά μπροστά μου. Εγώ εκδικήθηκα τον εαυτό μου και επέλεξα ένα επάγγελμα που σε αφήνει, την κάθε φορά, "ξεβράκωτο" μπροστά στα μάτια πολλών ανθρώπων. Να αναρωτιέσαι αγωνιωδώς  αν τα κατάφερες, αν ήσουν "το λιγότερο πολύ καλός". Μετά από έτη πολλά και παθήματα άλλα τόσα αρχίζω να καταλαβαίνω πως δεν έχει νόημα, κανένα, τόση υπερβολή στις πεποιθήσεις μου. Γιατί προσωπικά έχανα την χαρά του: φτιάχνω, παίζω, διασκεδάζω, δημιουργώ. Τι κι αν δεν είμαι άρτια σε ότι κάνω αρκεί να το χαίρομαι. Δεν μπορώ να αποφύγω τα λάθη ούτε να αποκτήσω χάρες που δεν μου χαρίστηκαν. Θα προχωρήσω με ότι έχω, όπως μπορώ μόνο να είμαι ευχαριστημένη και γεμάτη, που είμαι γεμάτη το λέει  και η ζυγαριά μου άλλωστε! 












Έτσι λοιπόν φτάνουμε και στο δια ταύτα, διότι από το πλέξιμο σας το ξεκίνησα. Είμαι η Ειρήνη και δεν ντρέπομαι να μοιραστώ μαζί σας τα πλεκτά μου που είναι το λιγότερο.... φτιαγμένα με αγάπη! Ήθελα να φτιάξω κάτι για την εξώπορτα μας και... ταν - ταν -  ταααν, που λέει κι ο γιος μου, ιδού. Σας γλυκοφιλώ. 

Ειρήνη

2 σχόλια:

  1. το βρισκω υπεροχο και πολυ καλα κανεις που δεν ντρεπεσαι γιατι ειναι τελειο βρε παιδακι μου!!!!
    καποτε ακουσα απο ενα διπλανο μπαλκονι μαι μανα, δασκαλα στο επαγγελμα που μαλωνε τον γιο της γιατι δεν διαβαζε.του λεει λοιπον το απεριγραπτο:μα τί θες;να εισαι ενας μεσα στους εκατο, ή να εισαι Ο ΕΝΑΣ στους εκατο;τρομαρα της, ειναι και εκπαιδευτικος!!!!
    εγω προτιμω πολλες φορες να ειμαι μεσα στους εκατο, στους χιλιους, στους εκατομυρια ανωνυμους και να περναω καλα με τα λιγα που ξερω να κανω εστω και μετρια...και βλεπουμε, χωρις αγχος και αγωνιες!!!
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι γλυκό.Αν αυτό είναι τέλειο, αυτά που φτιάχνεις εσύ δεν υπάρχουν!Το ότι ήταν εκπαιδευτικός δεν έχει να κάνει, μήπως λίγους ανισόρροπους είχαμε κι εμείς για δασκάλους στα σχολικά μας χρόνια...σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή