Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Κανελόνια με λαχανικά και κιμά από κοτόπουλο...

ή αλλιώς: τα βραβευμένα! Είναι μια πολύ αγαπημένη μου συνταγή, όπως και του άντρα μου, της αδερφής μου και του γαμπρού μου. Με αυτή τη συνταγή πήρα μέρος σε διαγωνισμό μαγειρικής στην εταιρεία που εργάζομαι. Βραβεύτηκα (εγώ και άλλες δυο συνταγές) σε επίπεδο Ελλάδας, αλλά δυστυχώς σε επίπεδο Ευρώπης, δεν τα κατάφερα. Παρ' όλα αυτά, εγώ πήρα μεγάλη ηθική ικανοποίηση και την αναρτώ για να την δοκιμάσετε! 

ΚΑΝΕΛΟΝΙΑ ΜΕ ΚΙΜΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ


ΥΛΙΚΑ: (Για 4 άτομα)


















1 πακέτο κανελόνια
250 gr κιμάς από κοτόπουλο
1 μελιτζάνα
2 μικρά κολοκυθάκια
2 πιπεριές κέρατο
2 καρότα
1 ξερό κρεμμύδι
2 κρεμμυδάκια φρέσκα
10 κουταλιές σούπας ντομάτα στον τρίφτη ( ή 3 φρέσκιες ντομάτες)
150 gr τριμμένο κεφαλοτύρι
Λάδι
Αλάτι, πιπέρι
Σκόρδο, μαϊντανό
1 δόση μπεσαμέλ

 ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

 Κόβουμε όλα τα λαχανικά σε μικρούς κύβους.















Σε μια κατσαρόλα βάζουμε ελαιόλαδο, τόσο όσο να σκεπάσουμε τον πάτο της κατσαρόλας. Τσιγαρίζουμε το ξερό και το φρέσκο κρεμμύδι. Προσθέτουμε τον κιμά και τον πιέζουμε ελαφρά με ένα πιρούνι, ώστε να μην δημιουργηθούν μεγάλοι σβόλοι.
















Τέλος προσθέτουμε και τσιγαρίζουμε όλα τα λαχανικά


















Αλατίζουμε, ρίχνουμε φρεσκοτριμμένο πιπέρι, σκορδάκι σκόνη και το μαϊντανό.


















Τελευταία προσθέτουμε την ντομάτα και μισό ποτήρι νερό, χαμηλώνουμε την φωτιά και αφήνουμε να βράσουν για 30-40 λεπτά.

















Κατεβάζουμε από την φωτιά και αφήνουμε να κρυώσει. Ρίχνουμε τριμμένο κεφαλοτύρι και ανακατεύουμε. 


















Γεμίζουμε τα κανελόνια ένα – ένα (για μεγαλύτερη ευκολία, τα τοποθετούμε όρθια και τα γεμίζουμε με ένα κουταλάκι)


















και τα αραδιάζουμε σ' ένα ταψί. Αν μας περισσέψει γέμιση, την ρίχνουμε πάνω από τα κανελόνια.

















Ετοιμάζουμε την μπεσαμέλ



και την περιχύνουμε πάνω από τα κανελόνια. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 αέρα για 45 λεπτά. Αφήνουμε λίγο εκτός φούρνου, κόβουμε και σερβίρουμε.

















Καλή σας όρεξη!!!


Υ.Γ.= Έχω ακόμα πολλά θεματάκια με την σωστή δημιουργία ενός post. Τι να κάνω; Ήταν μεγάλη η απόχή μου. Που θα πάει όμως; Θα το βρώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου