Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Κουνουπίδι γιαχνί...

ή new entry!
Έχω ένα κακό συνήθειο. Όταν με ρωτάει ο άντρας μου τι φαγητό έχουμε, πάντα μα πάντα του απαντάω έκπληξη. Όταν δε φτιάχνω μια καινούργια συνταγή του λέω και new entry!
















Αυτό το φαγητό δεν το ήξερα. Εμείς στο σπίτι μας το κουνουπίδι το τρώγαμε μόνο σαλατούλα. Ο Γιάννης όμως το ήξερε, μου το ζήτησε, το έψαξα πολύ και κατέληξα σ' αυτή τη συνταγή... Δηλαδή μια μίξη από 3-4 που διάβασα! Και μιας που σήμερα είναι Παρασκευή, αυτό το λαδερό φαγάκι τρώγεται πολύ ευχάριστα!

Υλικά:

1 κουνουπίδι μεγαλούτσικο
1 ξερό κρεμμύδι
2 φρέσκα κρεμμυδάκια
1 πατάτα (εγώ έβαλα μεγαλούτσικη)
2 καρότα
1 κλωναράκι σέλινο
1 φλ. τσαγιού σάλτσα ντομάτας
Λάδι
Αλάτι και πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Κόβουμε το κουνουπίδι σε φουντίτσες και το βάζουμε σε μια λεκανίτσα με νερό και ξύδι. Εγώ προτιμώ λευκό ξύδι, κάνει καλύτερη δουλειά. 


Θέλουμε το κουνουπίδι να μείνει κανά μισάωρο στο νερό. Στο μεταξύ ετοιμάζουμε τα υπόλοιπα υλικά. Χοντροκόβουμε το ξερό και το φρέσκο κρεμμύδι.

Κόβουμε τις πατάτες σε κυβάκια και το καρότο σε φεγγαράκια.

Βάζουμε λάδι στην κατσαρόλα, τσιγαρίζουμε τα κρεμμύδια και μετά βάζω και πατάτες και καρότα να τσιγαριστούν κι αυτά λίγο.

Όταν γυαλίσουν όλα τα προηγούμενα υλικά, προσθέτω και το κουνουπίδι.

Τελευταία προσθέτω την σαλτσούλα (εγώ έβαλα αυτή που έχω φτιάξει εγώ με καλοκαιρινές ντοματούλες και διατηρώ σε βάζα), λίγο νεράκι και το σέλινο. Α! Και μην ξεχάσετε να αλατοπιπερώσετε!

Χαμηλώνω το μάτι της κουζίνα στο 3 και αφήνω να σιγοψηθεί για περίπου σαράντα λεπτά ή μέχρι να βράσουν οι πατάτες. Σερβίρω και απολαμβάνω με φρέσκο ψωμάκι.

Καλή όρεξη!


Υ.Γ.= Τις πατάτες τις έβαλα για να χυλώσει το φαγητό, ο άντρας μου δεν τρώει νερουλά φαγητά. Έτσι όταν έσβησα το φαγητό, πάτησα τις μισές πατάτες μ' ένα πιρούνι και το φαγητό έγινε πιο χυλωμένο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου