Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Καινούργια αρχή...

Μπήκα στην "γειτονιά" των blog σαν κουκουβάγια πριν από αρκετά χρόνια, ίσως τότε που οι περισσότεροι γύρω μου ανακάλυπταν αυτόν τον περίεργο κόσμο. Όλο αυτό έγινε από μια τυχαία προβολή στην τηλεόραση και κόλλησα! Έμεινα πιστός εραστής για αρκετά χρόνια, έγραφα σχεδόν καθημερινά και διάβαζα δεκάδες blog φανατικά. Τα αγάπησα τα blog, όπως αγάπησα και ανθρώπους που "κρύβονταν" πίσω απ' αυτά. Κάποιους απλά απ' όσα έγραφαν και κάποιους τους γνώρισα από κοντά. Όμως όλο αυτό έκανε κάποια στιγμή τον κύκλο του, το ένιωσα να φθίνει και αποσύρθηκα. Έχω μάθει ότι όλα στην ζωή κάνουν τον κύκλο τους... 

Έχουν περάσει παραπάνω από δυο χρόνια και ένιωσα την ανάγκη να γυρίσω. Να γυρίσω όμως σε ένα καινούργιο σπιτικό, με νέες ιδέες, νέες ασχολίες και συνοδοιπόρο μου την αδερφή μου, αυτή που πάντα με σπρώχνει! Έτσι θέλουμε μέσα απ' αυτό το blog να σας δείξουμε συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής, χειροποίητες δημιουργίες, ιστορίες για τα βλαστάρια μας και αν προκύψει (που μας το εύχομαι) και κανένα ταξιδάκι! Καλώς σας βρήκαμε λοιπόν και καλή αρχή... 

Υ.Γ. Υπήρξα κουκουβάγια για άλλους λόγους, τώρα απλά γιατί κορδώνομαι για τον γιόκα μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου