Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Η τούρτα με τις νότες...

Ακούω ανθρώπους να λένε ότι μεγαλώνοντας δεν μπορούν να κάνουν πλέον φιλίες! Ότι οι μόνες αληθινές φιλίες, είναι αυτές που κάνεις όταν είσαι μικρός! Εγώ πάλι πιστεύω ότι ο κάθε άνθρωπος, που είναι ανοιχτός σε άλλους ανθρώπους, που έχει ανάγκη επικοινωνίας, που βρίσκει δίπλα του τους κατάλληλους ανθρώπους, μπορεί να κάνεις καινούργιος φίλους ακόμα κι αν είναι 80 χρονών... Κι ας λέει η αδερφή μου ότι στα 80 ο μόνος που μπορεί να είναι φίλος σου είναι ο χάρος!!! Τις κολλητές μου (Ρούλα, Βάσω, Μαρία, Κική και Χαρά) τις γνώρισα σε πολύ μεγάλη ηλικία! Και τα κορίτσια ήταν πάντα δίπλα μου και νιώθω την αγάπη τους... Την φίλη μου την Αγαθή την γνώρισα αφού τελείωσα τις σπουδές και δέσαμε απίστευτα! Την αγαπημένη μου κουμπαρούλα την γνώρισα στην σχολή και από τότε είμαστε ο τέντζερης και το καπάκι... Να μην πω άλλη παροιμία, που θα λογοκριθεί!!!
Όταν κάποια στιγμή βρέθηκα στην Θεσσαλονίκη, χωρίς την οικογένεια μου και τους φίλους μου ένιωσα μοναξιά... Μετά από πολύμηνη αναζήτηση, βρήκα δουλειά και γνώρισα πολύ κόσμο. Μέσα από τα άτομα που γνώρισα και ξεχώρισα από την πρώτη στιγμή, ήταν η Φωτεινή! Ένα κορίτσι πάντα με τον καλό τον λόγο, συνεργάσιμο και πολύ προσιτό! Παρ' ότι με άλλαξαν σύντομα μαγαζί, συνεχίσαμε να μιλάμε με την Φωτεινή και να βρισκόμαστε όποτε αυτό ήταν εφικτό! Η Φωτεινή ήταν από τους λίγους ανθρώπους που μου έλεγε: "κάνε ένα μωρό" και μου έδειχνε πως αυτό είναι θησαυρός στην ζωή του κάθε ανθρώπου!
Πριν λίγες μέρες με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως η κόρη της η Μάγδα έχει γενέθλια και πως θέλει μια συνταγή για να της φτιάξει τούρτα. Ξέρω ότι δεν την τρελαίνει η κουζίνα και της πρότεινα να της φτιάξω εγώ μια. Ήθελε ζαχαρόπαστα και αυτό ήταν μια πολύ μεγάλη πρόκληση για μένα, γιατί έχω χρησιμοποιήσει ζαχαρόπαστα μόνο για cupcakes ή μπισκότα! Πέρασα πολλές ώρες στο ίντερνετ να διαβάζω συνταγές, blogs, forum... ότι δηλαδή μπορούσε να με βοηθήσει ώστε το αποτέλεσμα να είναι το καλύτερο δυνατό.
Σκεφτόμουν το θέμα που θα είχε η τούρτα, με βάση τα ενδιαφέροντα της Μάγδας (η Μάγδα παίζει κιθάρα, λατρεύει την μουσική και θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά μ' αυτό) και την ηλικία της. Μερικές μέρες αργότερα ήρθαν τα δυο κορίτσι σε μένα, να κρατήσουν τον Λευτέρη και εγώ να φτιάξω την τούρτα... Η τούρτα δεν τελείωσε την ίδια μέρα,  αλλά μου έδωσαν το ελεύθερο να κάνω ότι αγαπώ! Το ξέρω ότι το αποτέλεσμα δεν είναι τέλειο, αλλά το διασκέδασα απίστευτα και ελπίζω να αρέσει και στην Μάγδα. Σήμερα θα έρθει να την πάρει για το πάρτι...
Χρόνια πολλά Μάγδα! Να είσαι γερή και δημιουργική! Να είσαι πάντα χαρούμε κι ευτυχισμένη! Να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπούν και σε εκτιμούν!

Υ.Γ.= Ο ήλιος δεν μου έκανε την χάρη να βγει σήμερα... με φλας όλες οι φωτογραφίες!

28 σχόλια:

  1. Πολύχρονη να είναι και πάντα ευτυχισμένη!!Πολύ όμορφη διακόσμηση! άξιζε τον κόπο σου...και θα συμφωνήσω για τις φιλίες..τις καλύτερες φίλες μου της απέκτησα μεγαλύτερη. Καλό ΣΚ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές εκ μέρους της Μάγδας!!! Εννοείται ότι άξιζε τον κόπο... Καλό σουκού κορίτσι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. τι όμορφη τούρτα!!! Σίγουρα θα αρέσει στη Μάγδα!!! πολλά φιλιά Σοφάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της άρεσε πολύ και η χαρά μου δεν περιγράφεται!!! Να'σαι καλά Ελπίδα μου, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ε, πλάκα κάνεις!!!!! Η τούρτα είναι ένα όνειρο λέμε!!!!!!!! Να ζήσει η Μάγδα και χρόνια πολλά μεγάλη να γίνει με άσπρα μαλλιά...λα λα λα"...κι εσύ είσαι ένας θησαυρός, είναι φυσικό να κάνεις φιλίες ως τα βαθιά σου γεράματα!! Γλυκό φιλάκι!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιιιιιι!!! Με κάνεις και κοκκινιζω!!! ;-) Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τον ενθουσιασμό σου... τον χρειάζομαι!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Εγώ τη βρίσκω καταπληκτική!!! Καλύτερη και από ζαχαροπλαστείου!!!! Μπράβο Σοφία μου!!!!! Είμαι σίγουρη πως θα ενθουσιάσει την εορτάζουσα!!!!!!!!
    Καλό βράδυ!!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσα καλά λόγια σε μια ανάρτηση; Με κάνετε πολύ χαρούμενη!!!!
      Να 'σαι καλά Σιλένα μου, καλό υπόλοιπο Κυριακής, φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Σοφία μου την έκανες τέλεια!!! Καταπληκτικά πανέμορφη και σαν ιδέα και σαν χρώματα. Γενικά σκίζει!!!!!! Μπράβο!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πρώτη απόπειρα ειμαι πολύ ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα! Έχω όμως πολύ δουλειά ακόμα να κάνω... Ειδικά βλέποντας τις δικές σου τούρτες Κική μου!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Ενα ευχαριστω ειναι λιγο......με συγκινησες βρε παλιοκοριτσο!!!!
      Απο την πρωτη στιγμη καταλαβα οτι εισαι μια καλητεχνης και οτι θα γινεις μια τελεια μαμα.Τελικα ειχα δικιο και για τα δυο.Οταν θα μεγαλωσει ο γιος σου θα ειναι πολυ περιφανος για σενα!!!!!!!
      Να εισαι παντα γερη και να ζεις ομορφες στιγμες με τους φιλους και την οικογενια σου.
      Παρολες τις αναποδιες, το παρτι τα παιδια το χαρικαν παρα πολυ, η τουρτα εκλεψε την παρασταση!!!!!!!
      Η Μαγδα ηταν ενθουσιασμενη,δεν περιμενε τοσο ομορφη τουρτα με νοτες!!!!!!

      Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες σας!!!!!!!!

      Υ.Γ.Η Μαγδα σ εχει λατρεψει......

      Διαγραφή
    3. Φωτεινούλα μου σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου! Χαιρομαι ιδιαίτερα που η τούρτα άρεσε, άλλωστε αυτός ήταν ο σκοπός μου! ;-) Η Μάγδα σου ειναι ένα υπέροχο παιδί, να την χαιρεσαι! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  6. Αν είσαι ανοιχτός άνθρωπος κάνεις φιλίες πάντα και για πάντα Ειρήνη μου!
    Χάρηκα που σε γνώρισα θα τα λέμε!
    Καλά η τούρτα καταπληκτική παίρνω ένα κομμάτι αλλά μεταξύ μας μην το πεις σε κανέναν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα κι εγώ Έλενα μου! Η τούρτα είναι της αδερφής μου της Σοφίας εγώ είμαι η κυνική αδερφή της, που υποστηρίζει πως στα 80 μόνον τον χάρο μπορείς να κάνεις φίλο :))) Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα κι εμένα μου άρεσε και είμαι περήφανη για την μικρή που ότι βάλει στο νου της το πετυχαίνει! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Καλώς ήρθες Έλενα στο σπιτάκι μας κι από μένα!!! Τούρτα δεν ξέρω αν έμεινε άλλη, έχουμε όμως καλή διάθεση για παρέα... τούρτα θα'ρθει σύντομα κι άλλη!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Σοφάκι εδώ είσαι? Δεν είχα καταλάβει πως είσαι Θεσσαλονίκη! Απαπα! Ο,τι να 'ναι! Να κανονίσουμε καφεδάκι κοριτσάρα! Πολύ όμορφη η τούρτα σου! Θα τη χαρεί η Μάγδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζωρτζινα μου ήρθα για να μεινω!!! ;-) Ειμαι Θεσσαλονίκη εδω και 3 χρόνια, η Ειρήνη ειναι στην Αθήνα και οι δυο μαζί ειμαστε από Πτολεμαΐδα. Για καφεδάκι όποτε θες...
      Σ'ευχαριστώ για την τούρτα μου, αν και μπροστά στις δικές σου δεν πιάνει μια!!! (Σου ειχα στειλει ένα mail, αλλά μάλλον δεν το ειδες) Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  8. Καταπληκτική η τούρτα !!!!!
    Και εσύ με το υπέροχο χαμόγελο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε πολύ Σοφία για τα καλά σου λόγια! Η τούρτα είναι, της συνονόματης σου, κουκουβάγιας το χαμόγελο εμού της ιδίας :))) τουτέστιν το σόι! Καλώς όρισες! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία για την τούρτα μου και καλώς ήρθες! Φιλιά!

      Ειρήνη=>Τι θες να πεις; Ότι εγώ δεν έχω υπέροχο χαμόγελο; Α πα πα! Αδερφή να σου πετύχει!!!

      Διαγραφή
    3. Καλέ για όνομα του θεού! Έχεις και καλλίτερο από το δικό μου! Απλώς εγώ χασκογελάω δημοσίως στον κόσμο, εσύ μ΄ έχεις αυτό το βρωμόπουλο στο κλαρί.... Που να δούμε το χαμόγελο σου!

      Διαγραφή
  9. Βρε την Κουκουβάγια και το σόι της μαζί!
    Καλώς σε βρίσκω Ειρήνη κι εγώ. Τι χαμογελαστό κορίτσι είσαι εσύ;
    :))) Τώρα κατάλαβα κι ένα σημείο που δεν ταιριάζουμε: εσύ φτιάχνεις γλυκά. Ή να πω θαύματα;

    Φιλιά και χάρηκα πάρα πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Αριστέα μου! Όχι, σ΄αυτό ταιριάζουμε κι εγώ δεν φτιάχνω γλυκά! Τα θαύματα τα φτιάχνει η μικρή κουκουβάγια, η αδερφή μου, εγώ η κάργια μόνον τα τρώω, εδώ μάλλον δεν ταιριάζουμε! Χάρηκα πολύ κι εγώ πολύ! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Καλώς ήρθες Αριστέα! Εγώ θα φτιάχνω γλυκά κι εσείς θα απολαμβάνετε!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Για πρώτη τούρτα με ζαχαρόπαστα έγραψες!!! Να ζήσει η εορτάζουσα, να είναι γερή και δυνατή! Όσο για τις φιλίες...όσο ζεις γνωρίζεις κόσμο, νέους ανθρωπους οπότε κάνεις και φιλίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα μου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη η τούρτα. Τυχερή η μικρή! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή