Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Γούρια για καλή τύχη!

Οι μέρες μας τρεχάτες. Δουλειές στο σπίτι, γλυκά, καμιά βόλτα Χριστουγεννιάτικη για τον Μάριο και ένα κρύωμα που άρπαξα με έχουν εξουθενώσει. "Μέσα στις δουλειές των ημερών έβαλα κι άλλο μπελά στο κεφάλι μου..." σκεφτόμουν καθώς κοιτούσα τα υλικά σε μιαν άκρη να με περιμένουν. Έτσι ένα βράδυ αποφάσισα να καταπιαστώ με την κατασκευή μπιχλιμπιδιών.

Έκανα γούρια κλασσικά που μπορείς να κρεμάσεις
 αλλά και βραχιολάκια.

Όταν αργότερα τα έβαλα σε μικρά κατακόκκινα πουγκάκια για να τα πακετάρω, χαλάλισα τον χρόνο μου! Μου άρεσε πολύ που έφτιαξα δώρα χειροποίητα για τις φίλες μου. Ελπίζω να φέρουν τύχη στις αγαπημένες μου για το 2014. Δεν τελείωσα ακόμη με τα χειροποίητα δώρα μου....πλέκω σκούφους και μπερεδάκια και φυσικά θα φτιάξω κι άλλα γούρια. Εύχομαι σε όλους, να περάσετε όμορφα Χριστούγεννα, με αγάπη και υγεία!
Σας γλυκοφιλώ! Ειρήνη

14 σχόλια:

  1. Πόσο τέλεια είναι !!!!!! Τυχερές οι φιλενάδες σου, Ειρηνάκι !!! :-)

    Καλά Χριστούγεννα σε σένα και την οικογένειά σου όλη ! Να περάσετε πανέμορφα τις γιορτές, με γέλια, φιλιά κι αγκαλιές !!!

    Φιλιά Πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Αγγελική μου! Κι εγώ είμαι τυχερή :) Καλά Χριστούγεννα και σε σας, να περάσετε υπέροχα και να γιορτάσετε, με χαρά, την κολόνα του σπιτιού σας!!!

      Διαγραφή
  2. Καλό μου υπερωρίες δουλεύεις;
    Τι όμορφα και πόσο νετλικάτα και καλόγουστα!

    Περαστικούλια και να περάσεις χαρούμενα Χριστούγεννα.
    Φιλιά σ΄εσένα και στον Μάριο, φυσικά!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Ζαμπία μου! Ευτυχισμένα Χριστούγεννα και σε σένα! Σε γλυκοφιλούμε μαμά και γιόκας!

      Διαγραφή
  3. υπέροχα !!! καλά χριστούγεννα κι απο μας!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ Ελπίδα μου! Καλά Χριστούγεννα να έχετε! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέρασα να αφήσω τις ευχές μου για Καλά Χριστούγεννα με υγεία, χαμόγελα και χαρές!!!

    Πέρασα να ακουμπήσω κι ένα ευχαριστώ... για τις επισκέψεις σας και τον καλό σας λόγο...ευχαριστώ♥!
    Σας στέλνω τα φιλιά μου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Αννιώ, σ' ευχαριστούμε πολύ! Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά για σένα και την οικογένεια σου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα τα βραχιολάκια και τα γούρια σου , Ειρήνη μου !!!!!!! Ευχομαι ολόψυχα ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ σε σένα και τους αγαπημένους σου !!!!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Νίκη μου! Καλές γιορτές με υγεία και χαρά για σένα και τους δικούς σου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα και να χαίρεσαι την οικογένεια σου! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστούγεννα κορίτσι, ότι ποθείς!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Περαστικά Ειρήνη μου!!!!!
    Καλότυχα τα γούρια σου, είναι όλα υπέροχα!!!
    Ολόψυχα εύχομαι ευτυχισμένες οικογενειακές γιορτές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ'ευχαριστώ πολύ Σιλένα μου! Καλές γιορτές και σε 'σάς με υγεία και χαρά! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή