Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Νηστίσιμοι κρίκοι...

Έλα, πες το... Έχεις μια λιγούρα! Θέλεις ένα σνακ για να την κόψεις! Ένα σνακ να το βάλεις στο σακουλάκι και να το πάρεις μαζί σου στην δουλειά! Και ακόμα-ακόμα ένα σνακ να κεράσεις τις συμπεθέρες που θα 'ρθουν για καφέ! Ε, τότε σου έχω την λύση...
Οι γνωστοί κρίκοι που συναντάμε στους φούρνους, σε διάφορες παραλλαγές. Γρήγοροι, πανεύκολο και προπάντων οικονομικοί. Χρειαζόμαστε μόνο 3-4 υλικά και όλα πράγματα που έχουμε στην κουζίνα μας.

ΥΛΙΚΑ:
(για 35-40 κρίκους)

1 φλ. τσαγιού λευκό κρασί (ή ρετσίνα)
1 φλ. τσαγιού σπορέλαιο
2 κουτ. γλυκού αλάτι
αλεύρι γ.ο.χ. (όσο πάρει)
2 καρότα
2 κουτ. σούπας πάστα ελιάς

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
Σ' ένα μπολ βάζω το κρασί, το σπορέλαιο, το αλάτι και σιγά -σιγά προσθέτω το αλεύρι. Θέλω να έχω ένα ζυμαράκι μαλακό, που να μην κολλάει στα χέρια. 
Χωρίζω το ζυμάρι στα δυο (ή σε περισσότερα μέρη, ανάλογα με τις γεύσεις που θέλω να φτιάξω). Τρίβω το καρότο στον ψιλό τρίφτη και προσθέτω στο μισό ζυμάρι. Εδώ, αν το καρότο μας έχει πολλά υγρά, ίσως χρειαστούμε λίγο αλεύρι ακόμα.
Στο άλλο μισό ζυμάρι προσθέτω την πάστα ελιάς και ανακατεύω καλά, να ομογενοποιηθεί το ζυμάρι. (Μπορούμε επίσης να βάλουμε ηλιόσπορους, λιαστή ντομάτα ψιλοκομμένη, σπανάκι βρασμένο και πολτοποιημένο και αν δεν νηστεύουμε γραβιέρα τριμμένη). 
Πλάθουμε τους κρίκους μας όσο μεγάλους μας αρέσουν και τους τοποθετούμε σ' ένα ταψί με αντικολλητικό χαρτί. Ψήνουμε στους 200 με αέρα για 25-30 λεπτά, ανάλογα πόσο τραγανοί μας αρέσουν. 
Σερβίρουμε και απολαμβάνουμε! 
Καλή όρεξη!

Υ.Γ.= Οι κρίκοι μ' έχουν βγάλει πολλές φορές ασπροπρόσωπη! Τους βάζω σε κουτάκια (έχω πάντα στο σπίτι κουτάκια ζαχαροπλαστείου, που αγοράζω από είδη συσκευασίας) και τα πηγαίνω δωράκι όταν πηγαίνω για καφέ!

8 σχόλια:

  1. τους ψηφίζω για δοκιμή!! φαίνονται τραγανοι και πεντανόστιμοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι ακριβώς όπως τους φαντάζεσαι Ελπίδα μου! Δοκίμασε τους και περιμένω εντυπώσεις!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφία μου εγώ θέλω τα καροτένια που τα λατρεύω!
    Δεν πειράζει αν πάρω όλο το ταψί;

    Φιλάκια στο Αστέρι σου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικο σου ολο το ταψι Ζαμπια μου, αλλα εγω θα σε συμβουλευα να μην χασεις κι αυτα με την ελια γιατι ειναι πεντανοστιμα!!!
      Φιλακια πολλα... κι απ' το αστερακι! ;-)

      Διαγραφή
  4. Σοφία καλησπέρα,
    Ξέρεις αν αντί για σπορέλαιο μπορείς να βάλεις ελαιόλαδο;
    Επειδή έχουμε δικό μας λάδι δεν αγοράζω ποτέ άλλους είδους λάδι
    Αν ξέρεις πες μου γιατί φαίνονται πεντανόστιμα.
    Ο,τι πρέπει για το σχολείο το διάλειμμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αληθεια ειναι οτι δεν τα εχω δοκιμασει ποτε με ελαιολαδο. Δεν φανταζομαι ομως οτι θα 'χεις προβλημα. Ισως σου γινουν λιγο πιο βαρια. Αν τα δοκιμασεις Αννουλα μου πες μου αν εγιναν οκ! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή τη συνταγή θα τη φτιάξω άμεσα !!!!! Φαίνονται υπέροχα και τραγανιστά !!!!! Ευχαριστούμε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλως ηρθες Νικη! Χαιρομαι που σου αρεσαν οι κρικοι μου! Περιμενω εντυπωσεις, φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή