Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

And the winner is... (plus award)

Η προθεσμία για την συμμετοχή σας στο giveaway έληξε χθες το βράδυ. Έτσι μετά από την τεράστια αυτή συμμετοχή (χα χα!), έγινε η κλήρωση... Ας πάρουμε όμως τα πράγματα απ' την αρχή: γράφτηκαν τα ονόματα σε χαρτάκια (σύγχρονα πράγματα!)...
...έγιναν ρολάκια, μπήκαν όλα σ' ένα ποτηράκι και εκεί ήρθε ο κατάλληλος άνθρωπος για να κάνει την κλήρωση...
Η αλήθεια είναι ότι ο κύριος δεν είχε και πολύ μεγάλη όρεξη για κληρώσεις!!! Προτιμούσε να παίξει με το ποτηράκι ή ακόμα καλύτερα να πάρει την φωτογραφική μηχανική απ' την μαμά!!! Ε! Με τα χίλια ζόρια πήρε ένα χαρτάκι και ιδού το αποτέλεσμα...
Μπορεί να μην φαίνεται ιδιαίτερα καλά στην φωτογραφία, αλλά Ελπιδάκι μου ο υιός μου αποφάσισε! You are the winner!!! Ελπίζω να σου φέρει τύχη!!! (Θα σου στείλω mail για να μου δώσεις τα στοιχεία σου, να στο στείλω)

Το post αυτό όμως δεν τελειώνει εδώ! Πρώτα η γλυκιά μας η Αγγελική μας χάρισε ένα Χριστουγεννιάτικο βραβείο και μετά ακολούθησε η καλή μας η Κική μας! Και είμαστε χαρούμενες γιατί είναι το πρώτο βραβείο που παίρνει αυτό εδώ το blog!
Σας ευχαριστούμε πολύ κορίτσια!!!
Δεν τελειώνουμε όμως εδώ... Έχει και κάποιες ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουμε, πάμε λοιπόν!
1. Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση: Εδώ να πούμε την αλήθεια ταλαντευόμασταν ανάμεσα σε δυο. Η πρώτη αφορά τα Χριστούγεννα που περάσαμε στην Βιέννη και η δεύτερη τα Χριστούγεννα που κάναμε οι δυο μας πριν πολλά χρόνια στην Αθήνα... Εντάξει, αποφασίσαμε την δεύτερη επιλογή, γιατί ήταν η πιο επεισοδιακή από τις δυο! Άσε που είναι η μόνη φορά που κάναμε οι δυο μας Χριστούγεννα και αυτό το blog ανήκει σε μας τις δυο!!!. Ας πάρω όμως τα πράγματα από την αρχή... Η Ειρήνη έχει πρεμιέρα τα Χριστούγεννα στο Βεάκη και μ' έχει ταράξει στην κλάψα που θα κάνει μόνη της Χριστούγεννα, που δεν έχει αυτή οικογένεια, που κανένας δεν την αγαπάει... Λύγισα η άπονη αδερφή! Φτιάχνω βαλίτσα (στις αποσκευές είχα και φρέσκους κουραμπιέδες που έφτιαξε η ξαδέρφη μου) και ξεκινάω μια Παρασκευή μεσημέρι στις 3 από την Πτολεμαΐδα με το λατρεμένο σε όλους ΚΤΕΛ. Υποσημείωση ότι το ΚΤΕΛ κάνει 8 ώρες μέχρι Αθήνα... Όχι όμως εκείνη τη φορά! Πιάνει τρελός χιονιάς, αυτός που εμείς στον νομό Κοζάνης ξέρουμε και πολύ "αγαπάμε" και μας πήγαινε σημειωτόν!!! Έφτασα στην Αθήνα την επόμενη μέρα στις 12 το μεσημέρι! Κι άντε εγώ βόλτα πήγαινα, ήταν όμως στο λεωφορείο παιδιά που πήγαιναν για να δώσουν εξετάσεις για μια τράπεζα... Εννοείται ότι με το επόμενο επέστρεψαν! Τους λυπήθηκα πολύ! Κάνουμε Χριστούγεννα τα δυο μας, με πολλές βολτίτσες, κόσμο (και με celebrities παρακαλώ!) και μια απίθανη πρεμιέρα!!! Όλα ωραία και καλά ώσπου γυρίζουμε το βράδυ της πρεμιέρας στο σπίτι (να πω εδώ ότι είχαμε ένα σκυλάκι, πεκινουά και μονόφθαλμο που λάτρευε οτιδήποτε απαγορευμένο!) ορεξάτες για κανένα κουραμπιεδάκι και κους κους και βλέπουμε το τραπέζι με τους κουραμπιέδες ένα χαμό! Ανέβηκε ο κύριος, έφαγε 2-3 (τόσους άντεχε το στομαχάκι του!) και τους υπόλοιπους τους καθάρισε από την άχνη!!! Νοικοκυρεμένα πράγματα!!!
2. Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι:
3. Αγαπημένο ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι:
4. Το δώρο που θα ήθελα για τα φετινά Χριστούγεννα: Θέλουμε ο χρόνος που έρχεται να κρατήσει όλα τα παιδάκια του κόσμου μακριά από νοσοκομεία και αρρώστιες!
5. Μια ευχή για το 2014: ευχόμαστε να έχουν όλοι οι άνθρωποι υγεία, αγάπη, φαγητό και μια ζεστή γωνιά να κοιμούνται.

Σοφία - Ειρήνη 

10 σχόλια:

  1. Μακάρι οι ευχές σας να βγουν αληθινές...για όλα τα παιδιά , για όλους τους ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι Αννουλα μου, ολοι μας αυτο επιθυμουμε! Φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  2. wow !!!! ευχαριστώ ευχαριστώ !! μπράβο του υιου !!! πολλά φιλιά στα μαγουλάκια του1!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την τυχερη!!! Οτι πει ο υιος, εναν τον εχω!!! Σου'χω στειλει mail... Φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  3. Καλότυχη Ελπιδάκι μου να είσαι όλο το 2014! Ρε το πεκινουά! χαχα πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε Τζωρτζινα μου, ηταν πολυ τζαναμπετικο το πεκινουα!!! Φιλια!

      Διαγραφή
  4. Ελπίδα, έτσι καλότυχη να είσαι πάντα, κοριτσάκι !!!

    Καλέ ... Πτολεμαϊδιώτισσες είστε ;;; Την μισή μου φοιτητική ζωή στην Πτολεμαΐδα την έχω περάσει (όχι λόγω γκομενικών καλέ ... αμέσως εκεί το μυαλό σας ... ... ... λόγω φίλων και φιλενάδων) !!! Αυτό το ΚΤΕΛ, δε !!! Ιστορία μου, αμαρτία μου !!! Δεν υπήρχε και η Εγνατία τότες και η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Πτολεμαΐδα ... μια ομορφιά !!! Και δυο ταλαιπωρίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπαρχει! Εχεις επισκεφθει την υπεροχη και εξωτικη Πτολεμαΐδα;;; Τυχερουλα!!! ;-) Λες να'χουμε και κοινους γνωστους;
      Αυτη τη διαδρομη με το ΚΤΕΛ την εχω φαει κι εγω απειρες φορες στην μαπα... φοιτητρια στην Σαλονκκη και καθε σουκου πανω-καττω... Που μυαλο!!!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
    2. Ιιιιιιιιιιιιι !!! Εκστασιάστηκα τώρα !!! Να σας στείλω μήνυμα με τα ονόματα των φιλενάδων και φίλων μου να δούμε αν έχουμε κοινούς γνωστούς ;;; :-)

      Διαγραφή
  5. Λες να βγουμε και σοι βρε Αγγελικη μου!!! ;-) Στειλε μηνυμα, να δουμε τι ακρη θα βγαλουμε... graso2@mail.com
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή