Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Βόλτες με ήλιο...

Κάθε χρόνο τέτοιες μέρες, που ο Γιάννης έχει την χειμερινή του άδεια, κάνουμε ένα ταξιδάκι... Ρώμη, Βερολίνο... Ειδικά από τότε που ανακαλύψαμε τις low cost πτήσεις! Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες... Και φέτος; Αθήνα!!! Με τον μικρό μας φάνηκε λίγο δύσκολο να ξεκουβαληθούμε τόσο μακρυά (άσε που έπρεπε να του βγάλουμε και διαβατήριο), έτσι η πρωτεύουσα ήταν μια πολύ καλή λύση. Άσε που στην Αθήνα έχουμε και πολύ αγαπημένους μας ανθρώπους... Μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια δηλαδή!!! Έτσι λοιπόν έφτιαξα βαλιτσούλες, πήρα τα απαραίτητα δωράκια και ξεκινήσαμε... Το πρώτο μεγάλο ταξίδι του Λευτέρη μας!
Όχι, δεν θα σχολιάσω την κρυάδα της διαδρομής: 27 ευρώ διόδια για να πάμε και άλλα τόσα στην επιστροφή!!! Νεύρα!!! Μου λύθηκε η απορία γιατί δεν είχε καθόλου κίνηση στον δρόμο Σαββατιάτικα! Φτάσαμε Σάββατο μεσημέρι και μας περίμεναν πως και πως! Είχαμε να βρεθούμε με την αδερφή μου από την βάφτιση του μικρού, δηλαδή από τα τέλη του Οκτώβρη... Πολύ μεγάλο διάστημα για τα δικά μας δεδομένα! Είχαμε να πούμε πολλά, αν και με τα καλικαντζαράκια μας αυτό φαντάζει πλέον πολυτέλεια!!! Φάγαμε, ήπιαμε, κουβεντιάσαμε, παίξαμε με τα ζουζούνια... Είχαμε λιγάκι και τις ζήλιες μας, αλλά αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα! Ο Μαριούκος όλο "κατά λάθος" έπεφτε πάνω στον Λευτέρη! Τα μάτια μας δεκατέσσερα...
Την Κυριακή βρεθήκαμε με πολύ καλούς φίλους, φίλους καρδιακούς, τον Άρη, την Πόπη και τον κουμπάρο μας τον Δημήτρη. Μαζί με τον Δημήτρη πήγαμε στα παιδιά και μας έκαναν το τραπέζι. Ένα υπέροχο τραπέζι που έφτιαξε η Πόπη για μας...
Η φωτογραφία βγήκε όταν η οικοδέσποινα ξεκίνησε να ετοιμάζει, γιατί μετά πέσαμε με τα μούτρα και δεν σκεφτόμουν καν να βγάλω την μηχανή!!! Ευχαριστήθηκα σκουμπρί (κι ας μην μπορούσαν να πιω τσιπουράκι!) και κάπαρη! Ευχαριστήθηκα καλή παρέα και κουβεντούλα! Περάσαμε σχεδόν όλη την μέρα με τα παιδιά και ήταν υπέροχα!!!
Την Δευτέρα το πρωί πήραμε τον ηλεκτρικό και κατεβήκαμε στο Μοναστηράκι.
Η μέρα ήταν υπέροχη και ο κόσμος, όπως κι εμείς, βγήκε έξω σαν τα σαλιγκάρια!
Κάναμε την πιο αγαπημένη μου βόλτα στην Αθήνα: Μοναστηράκι - Θησείο!
Μαζί με την Ειρήνη και τον Μάριο κάναμε χαλαρή βολτίτσα! Η καλύτερη βόλτα, με την καλύτερη παρέα!
Και χαζέψαμε τις ομορφιές γύρω μας! Και ενώ ο Γιάννης έβγαζε φωτογραφίες, εμείς κάναμε κους-κους... Κοντά τέσσερις μήνες είχαμε να τα πούμε!
Ο Λευτέρης κοιμήθηκε και μεις αράξαμε για καφεδάκι...
...και από μπροστά μας πέρασε και το τρενάκι! Την επόμενη φορά που θα 'ρθουμε στην Αθήνα, λέω να πάρουμε το τρενάκι, που θα είναι μεγαλύτερο το μωρό μου και θα καταλαβαίνει!
Το μόνο κακό στην βόλτα μας ήταν ότι ήταν κλειστό το μουσείο της Ακρόπολης! Έτσι Τρίτη πρωί κάναμε το ίδιο δρομολόγιο για να πάμε στο μουσείο, που ο Γιάννης δεν είχε δει.
Αυτό το μουσείο είναι πραγματικό στολίδι!
Περπατήσαμε και θαυμάσαμε...
...φωτογραφήσαμε και φωτογραφηθήκαμε!
Βγάλαμε και μια φωτογραφία οικογενειακώς! Γιατί αν δεις τις υπόλοιπες φωτογραφίες, θα νομίζεις ότι πήγαμε διακοπές χώρια!!!!!
Την Τρίτη το απόγευμα ήταν η στιγμή για να μείνουν οι δυο αδερφούλες μαζί επιτέλους!!! Αφήσαμε τα μικρά και τα μεγάλα αγόρια στο σπίτι και κάναμε μια εξόρμηση στην αγορά... Τα είπαμε τα δυο μας, περπατήσαμε, χαζέψαμε και ψωνίσαμε, λιγάκι! Βέβαια τολμώ να πω ότι όλα πλέον γίνονται με άγχος... Το μυαλό μου ήταν πίσω στο σπίτι, στο καλικαντζαράκι μου! Δεν τον έχω αφήσει πολλές φορές και ακόμα δεν το έχω συνηθίσει!
Η επόμενη μέρα ήταν η μέρα της επιστροφής... Ευτυχώς αυτή τη φορά, η απόσταση μας, δεν θα είναι για πολύ! Σε λίγες μέρες θα τους έχουμε κοντά μας...

1. Ειρήνη μου χαίρομαι που πέρασες τόσο καλά, και συναντήθηκες με τους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν!!
    Καλή σου μέρα!
    Φιλάκια!!!!

1. Νεφέλη μου περάσαμε πραγματικά υπέροχα! Μόνο που δεν ειμαι η Ειρήνη, αλλά η αδερφή της η Σοφία και επισκέφτηκα την Ειρήνη! ;-) Μπερδεμένο; Όχι!!!
      Καλή σου μέρα, πολλά φιλιά!

2. τι τελεια φιλη μου!
    παντα τετοιες στιγμες ευχομαι!
    φιλακια πολλα!

1. Να 'σαι καλά Κική μου κι σε σένα ότι καλύτερο εύχομαι!!! Πολλά φιλιά!

3. τι ωραία!! Και ταξιδάκι και αγαπημένοι άνθρωποι -2 σε 1!! πολλά φιλιά

4. Έτσι να είστε πάντα μεταξύ σας και να έχετε χρόνο να κάνετε τα ταξιδάκια σας και να περνάτε όμορφα! Καλό απόγευμα και φιλιά κουκουβαγίτσες μου!

1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λιλια για τα γλυκά σου λόγια!!! Σε φιλώ γλυκά!

5. Το πιο ωραίο πράγμα είναι αυτά τα ταξίδια για να δεις αγαπημένα πρόσωπα Σοφία!
    Μπράβο σας καλά κάνατε!
    Το άγχος για το καλικαντζαράκι δεν θα φύγει ποτε να σου πω είσαι καταδικασμένη, δυστυχώς!!!
    Χαχα!
    Ομως είναι κάτι που αξίζει, τόσο μα τόσο πολύ!
    Απλά χρειάζεται να διαθετεις χρόνο για τον εαυτό σου γιατί αν είναι η μαμά καλά είναι όλοι καλά!
    Πολλά φιλιά και πάντα τέτοια!!

1. Αχ Έλενα μου το φοβάμαι αυτό!!! Ειδικά τώρα που πρέπει να ξεκινήσω δουλειά... Πως θα το αφήσω το αγόρι μου;;;;;;
      Πολλά φιλιά κοριτσάκι μου!

6. Αυτές τις φωτογραφίες στο αρχαιολογικό μουσείο μια μέρα πρέπει να τις μαζέψω και να κάνω μια φωτογραφική ανάρτηση! Πολλές οι Θεσσαλονικιές μπλογκερ που έχουν ανεβάσει μια ανάλογη φωτογραφία!
    Τι ωραία που περνάτε οι αδερφούλες! Μπράβο σας που είστε έτσι αγαπημένες κοριτσάρες! Τα φιλιά μου!

1. Είμαστε λες τόσες πολλές οι blogger στο μουσείο; Ε! Τότε να γίνουμε θέμα!!!
      Να 'σαι καλά Τζωρτζίνα μου, καλό βράδυ! Σε φιλώ!

7. πολύ όμορφες φωτογραφίες.Είμαι δέκα λεπτά από το κέντρο κι όμως έχω να κάνω την βόλτα αυτή μήνες.....

1. Έτσι συμβαίνει με όλους μας Γεωργία μου... Κι εγώ λέω ότι θέλω να πάω στο αρχαιολογικό μουσείο (που τελευταία φορά το επισκέφτηκα με το σχολείο!) και όλο δεν τα καταφέρνω!
      Καλό βράδυ κορίτσι, φιλιά!

8. Πάντα ετσι χαρούμενα, ως το Μουσείο ήταν άδειο να το επισκεφτείτε με την ησυχία σας !!!
    και εις άλλα με υγεια λοιπόν!

1. Μάλλον Ζουζούνα έμαθαν ότι ερχόμαστε και εκκένωσαν το χώρο!!! ;-)
      Να'σαι καλά, φιλιά

9. Γλυκά μου κορίτσια, πόσο χαίρομαι που σμίξατε και περάσατε υπέροχα!! Είναι επειδή ξεχειλίζετε κι οι δυο σας -Σοφία και Ειρήνη- από θετική ενέργεια κι όλα είναι όμορφα! Η Αθήνα Σοφάκι μόνο για εκδρομή είναι ωραία! Χαχα! Πολλά γλυκά φιλιά και με το καλό να δεχτείτε την ταλεντάρα της οικογένειας!! Και καλή της επιτυχία βεβαίως! Φιλιά στο μωρουδέλι :))

1. Η αλήθεια είναι ότι κι εμένα μόνο για βόλτα μου αρέσει η Αθήνα!!! Νομίζω ότι δεν θα μπορούσα να μείνω για πάντα... Ελπίζω να μην φάω ξύλο για τις δηλώσεις μου!!!!!!!!
      Καλώς να τους δεχτούμε κι ελπίζω να μην μαλλιοτραβηχτούμε... χι,χι!!! ;-)
      Καλό βράδυ κοριτσάρα μου, φιλιά!

10. Ευχαριστουμε για τη βολτα! Στο μουσειο πολυ θελω να παω! Παντα ετσι καλα να περνατε! :)

1. Εύη μου αξίζει να το επισκεφτείς το μουσείο, όπως έγραψα, είναι πραγματικό στολίδι!!!
      Να 'σαι καλά, πολλά φιλιά!

11. Να είστε πάντα καλά κορίτσια μου να ανταμώνετε και να περνάτε όμορφα!!! Την επόμενη στην όμορφη Θεσ/νίκη!!! φιλάκια!!!

1. Η επόμενη φορά κοντεύει... Το Σαββατοκύριακο έρχονται για κανά μήνα!
      Να 'σαι καλά Μαρία μου, φιλιά!

12. Υπέροχο που σμίξατε οι αδερφές! Εγώ μένω πάνω - η αδερφή μου από κάτω μου χωριστήκαμε μόνο στις σπουδές μου. Καταλαβαίνω τη χαρά σας! Η βόλτα σας υπέροχη ... το μουσείο το λάτρεψα κι εγώ!
    Καλά να περάσετε και τώρα που θα έρθει πάνω η Ειρήνη!
    Φιλιά πολλά και πάντα αγαπημένες!!! :))

1. Εμείς Αριστέα μου και στις σπουδές ήμασταν μαζί!
      Η βόλτα αυτή είναι πολυλατρεμένη μου, κάθε φορά η ίδια... γίνομαι γραφική!!! ;-)
      Να 'σαι καλά, καλό σου βράδυ! Πολλά φιλιά!

13. Σοφία μου υπάρχει πιο όμορφο ταξίδι για να συναντήσεις την αδελφή Ειρήνη!!! Και την προηγούμενη μέρα στα ίδια μονοπάτια τριγύριζα και εγώ με φίλους . Αλλά αυτά τα διόδια δεν χωνεύονται με τίποτα.
    Φιλάκια

1. Άκουγα κι εγώ αυξήσεις, αλλά αυτό δεν το περίμενα! Μόλις ήρθε το πρώτο τεσσάευρω τα έχασα!!!
      Στα ίδια μονοπάτια κι εσύ; Έχουμε τις ίδιες αγάπες...
      Καλό βράδυ Νικόλ μου, φιλάκια!!!

14. Πάντα τέτοια!
    Ανεμελιά, ταξίδια και όμορφες στιγμές με αγαπημένους!

Φιλιά Σοφία μου!
    Z.

15. Είχε και η Αθήνα όμως τις χάρες της ε?...και φυσικά τους ανθρώπους της (σας)...
    Να περνάτε πάντα όμορφα!
    Την καταευχαριστήθηκα την βόλτα σας!

1. Ότι τις έχει τις χάρες της δεν μπορώ να το αρνηθώ!!!
      Να'σαι καλά Μαρία μου, φιλιά!

16. Όμορφη η βόλτα σας Σοφία μου και πολύ τρυφερό το σμίξιμό σας!!!!!
    Πάντα τέτοιες στιγμές να έχετε!!!!
    Φιλάκια πολλά!

17. Παντα τετοια σας ευχομαι Σοφακι μου!!!!! Ταξιδια, χαρες, παρεα με αγαπημενους ανθρωπους.....και πανω απο ολα, πρεπει και οι μανουλες να χαλαρωνουν λιγακι!

1. Να 'σαι καλά Φωτεινούλα μου, άντε να τα πούμε κι από κοντά!!! Πολλά φιλάκια από μένα κι από τον φίλο σου τον Λευτεράκη!!! ;-)

18. Έτσι πάντα με χαρές να ανταμώνετε και να περνάτε όμορφα !!! Είδατε τι ομορφιές έχει και η Αθήνα ?? !!!
    Με το καλό να μας ξανάρθετε !!!!
    Φιλιά !!!

1. Έχει όντως ομορφιές η Αθήνα!!! Θα σας ξανάρθουμε... ελπίζω!!!
      Να 'σαι καλά Ράνια μου, πολλά φιλιά!