Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Θέλω να έρθει ο Σεπτέμβριος!

Χάλια ο καιρός. Ο γιος μου τον γλωσσόφαγε.

- Γιατί να έρθει ο Ιούλιος μαμά, γιατί να κλείσει το σχολειάκι μου; Να έρθει ο Σεπτέμβριος θέλωωωωω! Και ήρθε!

Δράμα στο σπίτι μας. Τι θα γίνουμε χωρίς σχολείο; Όλη μέρα διαβάζει, γράφει, μελετάει. Και να οι γεωγραφίες, και να τα ρώσικα, και να τα εγγλέζικα, και να... πως θα οδηγηθώ στην τρέλα!

"Οι σημαίες του Μάριου"


Συλλαβίζοντας σχηματίζει λέξεις, γράφει γράμματα, γράμμα στα ξαδέρφια του, γράμμα στον Αϊ Βασίλη, γράμμα στον Τσίπρα. Ναι δεν αστειεύομαι, εσχάτως έχει και πολιτικές ανησυχίες...

- Μαμά αποφάσισα τι θα ψηφίσω όταν μεγαλώσω.
- Τι αγάπη μου;
- ΚΚΕ μαμά.
- Πως το αποφάσισες παιδί μου;
- Μου αρέσουν τα γράμματα του, Κ - Κ - Ε ακούς τι ωραία που είναι μαμά; Και το κόκκινο μ΄αρέσει πολύ! Εσύ τι θα ψηφίσεις μανούλα;
- Θα αποφασίσω όταν μεγαλώσω...

Όποιος τον ρωτάει, αν σταμάτησε το σχολείο, απαντάει:

- ΌΧΙ έχω για πολλά χρόνια ακόμα σχολείο! Σε λίγες μέρες θα πάω νήπια, είμαι μεγάλος πια, θα γίνω πέντε κάποια στιγμή!

Κάθε πρωί που ξυπνάει η πρώτη του κουβέντα:
- Αγκαλίτσα μαμά;
Κάθομαι στην πολυθρόνα, τον βάζω στην αγκαλιά μου και αρχίζει ο μονόλογος του πονεμένου:

- Αχ μανούλα μου, είσαι η Ειρηνούλα μου, το κοριτσάκι μου, αλλά μου λείπουν οι φίλοι μου. Είσαι κορίτσι μαμά κι εγώ αγόρι, είμαι πιο δυνατός, θέλω τους φίλους μουουου.

Κι εκεί ο δυνατός λυγίζει και ρίχνει το δάκρυ κορόμηλο.

"Ο Μάριος και οι φίλοι του"


Κάνω κουράγιο, έχω οργανώσει ένα μίνι νηπιαγωγείο στο σπίτι, χειροτεχνίες, παιχνίδι κλπ. Άντε και θα το φάμε το Καλοκαίρι!

                                            Σας γλυκοφιλώ
                                                       Ειρήνη

40 σχόλια:

  1. Σκέτη απόλαυση η ανάρτηση σου !!!!! χα χα χα !!!!!!!!
    Πολλά φιλιά στο Μάριο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Νίκη μου!!! Πολλά φιλιά σου στέλνουμε!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν νομίζω να θέλεις τίποτα πιο πολύ από το να συζητάς με τον Μάριο σου. Δεν υπάρχει τίποτα πιο σπουδαίο, πιο σημαντικό.
    Θα μιλήσω και στον Κουτσούμπα για τον νεαρό ψηφοφόρο του.
    Να τον χαίρεσαι τον γλυκούλη σου και νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Ντένη μου!!! Ναι, για προετοίμασε τον Κουτσούμπα, να ξέρει από που είναι η επιπλέον ψήφος του :)))) Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  3. Ήμουν σίγουρη από τον τίτλο και μόνο για το τι θα έχει πει ο Μάριος...τι παιδάκι!!!πολύ συναισθηματικό...αχ ζηλεύω η δικιά μου πάλι με εμένα ούτε να με φτύσει τα κάνει στον μπαμπά της...
    Να μου τον φιλήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα όμως έχεις κι εσύ τον γιόκα σου, περίμενε λίγα χρόνια και θα δεις :)))) Σ΄ευχαριστώ Νίκη μου, πολλά φιλιά σας στέλνουμε!!!

      Διαγραφή
  4. Eιρήνη μου γλυκιά έτσι είναι αυτές οι ηλικίες δεν θέλουν να τελειώσει το σχολείο με τίποτα.
    Οταν θα μεγαλώσει και θα αρχίσουν τα βάσανα θα λέει πότε να τελειώσει και εσύ μαζί!
    Χαχαχαχα!!!
    Εμένα η δική μου, μου είπε το κορυφαίο κάποια στιγμή
    -Μαμά γίνεται να παραιτηθώ από το σχολείο όπως παραιτήθηκε ο μπαμπάς της Φωτεινής;;;
    Τρία εγκεφαλικά εγώ!
    Τι να πεις παιδάκι μου τρέλα!!!!
    Να δώσεις ένα τεράστιο φιλί στον έρωτα και να τους πεις ότι τον λατρεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα άσε το παιδί να παραιτηθεί, επιτέλους!!!!! Φιλιά από μένα και τον έρωτα :)))

      Διαγραφή
  5. Σε διάβασα χτες βράδυ, λίγο πριν κλείσω αλλά δεν είχα δύναμη να πληκτρολογήσω! Έφυγα όμως χαμογελαστή!
    Καιρό είχαμε να ακούσουμε νέα του Σούπερ Μάριο και χάρηκα πολύ!
    Καλά κάνεις και του δίνεις ερεθίσματα!
    Υπάρχουν πολύ καλά βιβλία στο εμπόριο με δραστηριότητες για παιδιά στην ηλικία του Μάριου. Μα τι λέω η γυναίκα; Πιο πάνω να κοιτάξεις εσύ..Εκεί κάπου στα 8 ε; ☺
    (πες μου τι το ταΐζεις το παιδί; αχαχαχαχαχααχ)
    Φιλιά πολλά Ειρήνη μου !♥

    ΥΓ: Να μου φιλήσεις τον ζούπερ ήρωα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει ήδη διαλέξει τα βιβλία της αρεσκείας του Αριστέα μου. Τρεις διαφορετικούς άχλαντες(άτλαντες)!!!! Και μισώ τη γεωγραφία :))) Το παιδί είναι λάτρης των λαχανικών, τελευταία μου ζητάει καθημερινώς τουρλού!!! Σου στέλνουμε γλυκά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. θα ερθει κι αυτος φιλη μου!
    χιχχιχι

    φιλακια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ αυτός είναι ένας μικρός επίστήμονας
    Τον πάω που τοποθετείται και πολιτικά
    κι υπερασπίζεται μάλιστα και την επιλογή του!!!!
    Να τον χαίρεσαι!!!

    φιλάκι γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Ελένη μου, με τις πολιτικές του τοποθετήσεις έχω βρει τον μπελά μου!!! Να τον δεις σε ταξί, να μιλάει κατά της ΧΑ, ο ταξιτζής να βγάζει αφρούς, θα μας φάνε λάχανο καμιά ώρα :)))) Σ΄ευχαριστώ γλυκιά μου, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Αυτό το παιδί σου Ειρήνη μου είναι τέλειο αγόρι!! Τι γλυκές κουβέντες !!! Να τον χαίρεστε κορίτσι μου !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1) ..και να τα μακαρόνια και να τα ρύζια και να οι μανέστρες, αλλά ας όψεται η κοινωνία η κακούργα! Αχαχαχα! Κλαίω από τα γέλια με το κείμενο!

    2) Άσε μας ρε Μάριε! Που θα μας πεις ότι θέλεις να έρθει το φθινόπωρο κι εμάς στο μεταξύ δεν έχει έρθει ακόμα ούτε το καλοκαίρι! Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, δεν μας λυπάσαι;

    3) Μάριε, μην ανησυχείς και σε λίγο όλοι ΚΚΕ θα ψηφίσουμε! (εκτός από αυτούς που..λένε ότι το ψηφίζουν) Ε, ας δει κι αυτό μια φορά πόσα απίδια βάνει ο σάκος, γιατί με τη θεωρία του μας τα έχει πρήξει τόσα χρόνια (τα αυτιά! ;)

    4) Φιλιά αμέτρητα Ει+Λι μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Κάποτε ήμουνε πουλί και μ ΄αγαπούσανε πολύ!!!

      2) Μαζί σου :)))

      3) Μην ψηφίσουμε μαζικά θα πάθει σοκ, θα του έρθουν τα πάνω κάτω!!! Μη μου το ΚΚΕ τάραττε!!!

      4) Σου στέλνουμε τα πιο γλυκά μας φιλιά ( από χτες ο μικρός έχει γαστρεντερίτιδα να δω πότε θα σε τηλεφωνήσω :(( )

      Διαγραφή
  10. Μ αρέσει το σκεπτικό του Μάριο χαχα...... κάπως έτσι πρέπει να ψηφίζουμε όλοι τελικά με βάσει τα γράμματα που μας αρέσουν και τα χρώματα γιατί διαφορετικά προκοπή δεν βλέπουμε ... πόσο δίκιο έχει το παιδί !!!!! Μας λείψατε μαμά και γιος !!!!! Σας φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου λείψατε κι εμένα Ράνια μου, αλλά όλο είμαι μπίζι :))) Σου στέλνουμε φιλάκια γλυκά!!!

      Διαγραφή
  11. Οι περισσότεροι Έλληνες έτσι την πατήσαμε εδώ και 40 χρόνια, ψηφίζαμε τα χρώματα που μας αρέσανε, γαλάζια, πράσινα.....μήπως ήρθε και ο καιρός του κόκκινου που είναι πολύ" ζωντανό " και χαρούμενο χρώμα.....όπως πολύ σωστά υποστηρίζει ο Μάριος;;;; Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια.....φιλιά και στους δυό σας και άντε δυό μήνες μείνανε, για το Σεπτέμβρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μάλιστα, εν προκειμένω, έχουμε μικρό και τρελό :))) Φιλάκια πολλά σου στέλνουμε, γλυκιά μας Κλαυδία!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ διασκεδαστική η ανάρτησή σου Ειρήνη μου!!!
    Ο Μάριος δεν παίζεται!!!
    Σε αφήνω τώρα να διαβάσεις γεωγραφία, ρώσικα κ.λπ. μην σε πιάσει αδιάβαστη ο Μάριος!!!
    Πολλά φιλάκια και ιδιαίτερα στον Μάριο!!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ, Στέλλα μου :))) Πολλά γλυκά φιλιά κι απ΄τους δυο μας!!!

      Διαγραφή
  13. Αστέρι ο Μάριος Ειρήνη μου ,γράφει ,διαβάζει,και ξέρει και τι θα ψηφίσει !!!σε δέκα χρόνια θα είναι έτοιμος να κηβερνήσει???
    Να τον χαίρεσαι και να περνάτε καλά .Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχ λες Μεταξία μου; Σ΄ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  14. Αυτό που ξέρει τα κόμματα και είναι και πολιτικά κατασταλαγμένος με ξεπερνάει!! Έχει βέβαια σοβαρούς λόγους να ψηφίσει ΚΚΕ.... χαχαχα
    Είναι το 2ο δευτερο παιδί που ακούω πως θέλει να συνεχίσει το σχολείο.. Μόνο εγώ χαιρόμουν όταν τελειώναμε?? :))
    Πες του να κάνει υπομονή, και εγώ θέλω να έρθει ο χειμώνας. Μήπως αν γράψω και εγώ γράμμα στον Άγιο Βασίλη, βοηθήσω την κατάσταση? χαχαχαχα
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ, είμαι σίγουρη, κρυφογράφεις του Αϊ Βασίλη όλο το χρόνο :)))) Φιλάκια γλυκά Ελεάνα μου!!!!

      Διαγραφή
  15. Τι ωραίοι διάλογοι! Και τι όρεξη αυτό το παιδί! Κάθε φορά που διαβάζω γι' αυτό, χρειάζομαι τριήμερη ανάπαυση!!!!
    Πάντα καλά να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχχαχαχα κι εγώ Αλεξάνδρα μια τριήμερη θα την ήθελα, αλλά που.... :))) Να σαι καλά κοριτσάκι, σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  16. Σας γλυκοφιλώ, δεν σας ξεχνώ! :)

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν σε ξεχνώ, Ζαμπία μου γλυκιά :))) Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  17. Καλέεεεεε!!!!!
    Ο Σεπτέμβρης έφυγε και ήρθε ο Οκτώβρης.
    Τι θα γίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εντάξει, εγώ δικαιολογούμαι: έχασα το καλοκαίρι το κινητό με όλα τα τηλέφωνα, το μέιλ σου δεν μου ανοίγει (γιατί;), εσύ που εξαφανίστηκες χαρά μου; Περιμένω μέιλ, αλλιώς θα σε εκδικηθώ: θα βγάλω σίλβερ αλέρτ, για να μάθεις! Μάκια! pio.pistos.filos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ειρήνη μου εύχομαι η απουσία σου νάναι για καλό.Να απολαμβάνεις την οικογένειά σου,ενώ να πήζεις απο δουλειά! Εγω δε σε ξεχνώ κι ήρθα απλα΄να σου ευχηθώ μια ΚΑΛΗ ,ΤΥΧΕΡΗ & ΥΓΙΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
    Φιλάκια πολλά για Χρόνια Πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειρηνάκι μου, περνάω ξαναπερνάω αλλά τώρα πια άρχισα να ανησυχώ... Εύχομαι να είναι όλα καλά γλυκιά μου!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελπίζω όλα να ναι καλά εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ειρηνάκι σάς στέλνω πολλα φιλια! Σε σκέφτομαι και εύχομαι να ειστε καλά! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή