Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Να ζήσεις Σοφάκι

Σαν σήμερα πριν 36 χρόνια, ήρθε στον κόσμο ένα ασθενικό μωρό. Ζύγιζε μόλις 1 κιλό και 900 γραμμάρια. Κατακίτρινο με μάτια σχιστά. Όχι, δεν ήταν ασιατικής καταγωγής. Ήταν η μικρή μου αδερφή, το στερνοπούλι μας. Το μωρό έφυγε άμεσα για Θεσσαλονίκη, σε νοσοκομείο παίδων. Οι ώρες, ήταν κρίσιμες. Έπρεπε και εντέλει υποβλήθηκε, σε αφαιμαξομετάγγιση. Στο χεράκι του φορούσε ένα περικάρπιο με το επώνυμο του. Αφού του παρασχέθηκαν όσα ήταν απαραίτητα, η νοσηλεία του τελείωσε και άρχιζε η ζωή του στην οικογένεια μας. Ήταν ανοιξιάτικο το πρωϊνό, που ξεκινήσαμε οικογενειακώς να παραλάβουμε την Σόφη μας. Φτάσαμε, την πήραμε και το ταξίδι της επιστροφής ήταν γεγονός. Την είχε η μαμά μου τυλιγμένη σε μια καροτί κουβερτούλα, σαν γατί. Καθόμασταν στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου. Εγώ κι ο αδελφός μου αμίλητα. Την βαριά σιωπή έσπαγε που και που η σβησμένη φωνή της μαμάς μου. Άνοιγε δειλά το κουβερτάκι έβλεπε το μωρό και έλεγε "Κώστα, δεν θα τα καταφέρει..." Ο μπαμπάς της απαντούσε άγρια "Μην το κοιτάς, σκέπασε το..." Μόλις φτάσαμε στο σπίτι την ανοίξαμε και αντικρίσαμε με δέος, ένα πλάσμα μια σταλιά! Το "βραχιολάκι" που φορούσε στο χεράκι της το έκοψε ο μπαμπάς μου με ένα μικρό ψαλιδάκι. Το έφερε μια γύρα στον αντίχειρα του και του ήταν ίσα ίσα! Μια παιδίατρος στην πόλη μας έστειλε "χαιρετίσματα" στην μαμά μου με μια κουμπάρα πως "το μικρό δεν θα περπατήσει, δεν θα μιλήσει, δεν θα έχει υψηλή νοημοσύνη"... Να μην σας τα πολυλογώ, τα χρόνια πέρασαν και η μικρή όχι απλώς τα κατάφερε αλλά μας έβαλε και τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι! Περπάτησε (με χάρη!), μίλησε (όποτε της κάνει κέφι!) και είναι πανέξυπνη, όμορφη, πολυπράγμων... 
Χρόνια πολλά αγαπημένη μου!!! Να έχεις υγεία και ευτυχία, να χαίρεσαι τ΄αγόρια σου και να ταξιδεύετε σε προορισμούς των ονείρων σας!!!!! Σε γλυκοφιλώ 

Ειρήνη

64 σχόλια:

  1. ααα συγκινηθηκα!!! ποσο ομορφα ευχηθηκες στην αδερφουλα σου!
    χρονια πολλα στην ομορφη Σοφια λοιπον!
    να ειναι παντα γερη, δυνατη και ευτυχισμενη!
    να τη χερεσται!

    φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κική μου! Ευχαριστούμε πολύ κι εσύ ό,τι ποθείς γλυκιά μου! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. νΑ ΤΗΝ ΧΑΊΡΕΣΤΕ ΟΠΩΣ ΑΓΑΠΑΤΕ!!! ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΩΡΑ ΟΤΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΤΑ ΑΓΑΠΟΥΝ! ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ1 1950 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 29 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΚΟΠΕΛΑΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε πολύ Τζίνα μου! Ναι, έχει δύναμη μεγάλη η αγάπη!!! Να χαίρεσαι κι εσύ την κοριτσάρα σου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Ειρήνη, δεν θα μας κάνεις εσύ μαντάμ να κλαίμε από συγκίνηση πρωινιάτικα! Με τον καφέ ακόμα στο χέρι! Γλυκό μου Σοφάκι, πίστεψε με, η μεγαλύτερη χαρά είναι να υπάρχουν αδέρφια που να γράφουν τέτοια λόγια για τα άλλα αδέρφια τους.. Στο μεταξύ είσαι μια κούκλα ζωγραφιστή! Χρόνια σου πολλά και καλά γλυκιά μου και να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου άνθρωποι!

    Υ.Γ Ρε συ, έχω ίδιο ύφασμα με το δικό σου σε ένα ριχτάρι μου! Αχαχα! Μάκια πολλά κορίτσια μου όμορφα και καλά να περάσετε -και- σήμερα! Φιλιά στα μωρουδέλια σας! Ειρήνη, είσαι θησαυρός! Πέρνα να σου πω πότε έχω γενέθλια!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μην κλαίτε, επέζησε εντέλει η κατσαρίδα μας :)))) Το ύφασμα είναι της μάνας, στο πατρικό και η φωτογραφία την ημέρα του γάμου μου, η αδερφή ωραιότερη της νύφης :)))) Μολόγα πότε έχεις γενέθλια και θα σε περιποιηθώ!!! Σ΄ευχαριστούμε πολύ, φιλιά γλυκά, Πετράκι μου!

      Διαγραφή
  4. Σοφία μας γλυκιά Χρόνια σου Πολλά, μα πάρα πολλά και πανέμορφα σαν κι εσένα!

    Η Ειρήνη βάλθηκε να μας συγκινήσει!
    Φιλάκια σόι!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ΄ευχαριστούμε, γλυκιά Ζαμπία μας!!! Πολλά πολλά φιλιά σου στέλνουμε!!!

      Διαγραφή
  5. Μα δίκιο δίκιο έχει το Πετράδι πιο πάνω !!! Ειδοποία, ρε Καραβάγκο !!! Βάλε ένα disclaimer ... κάτι !!! Μας έκανες να πίνουμε τον καφέ αλμυρό απ' τα δάκρυα !!!

    Σοφάκιιιιιι, Χρόνια Καλά (κι αν είναι και Πολλά, ακόμα καλύτερα ;-)). Να είσαι πάντοτε γελαστή και περιβαλλόμενη από αγάπη, όπως είσαι τώρα !!!

    Φιλιά πολλά και στις δυο σας !!!

    Υ.Γ.: Είναι κάποιοι γιατροί όμως, ε ;;; Και γ@μώ τους επιστήμονες !!! Κι εμένα είχε πει μια παιδίατρος στην μάνα μου ότι ήμουν κωφάλαλη. Ενώ μιλούσα ήδη ! Χαχαχαχαχαχαχαχαααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα οι γιατροί αυτού του είδους πράγματι κορυφαίοι!!! Εν τω μεταξύ, εσύ όχι απλά μιλούσες να φανταστώ, αλλά κελαϊδούσες γαλιάντρα μου :))))) Σ΄ευχαριστούμε Αγγελικούλα! Πολλά γλυκά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  6. τι ομορφόσογο είστε εσείς! Κουκλες οι αδερφες!
    χρόνια της πολλά και δύναμη να σε αντέχει!!! χαχαχα
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, να είναι καλά η σύγχρονη κοσμετολογία, τι ομόρφοσογο μου λες!!!! Δεν θέλεις να σε δείξω φωτογραφία της γιαγιάς του πατέρα μου!!!! Δίπλα στον άντρα της, θα πρέπει να έχεις μαντικές ικανότητες, για να ξεχωρίσεις ποιος είναι αρσενικό και ποιος θηλυκό :))))) Το μουστάκι της προγιαγιάς all the dollars!!!! Σ΄ευχαριστούμε για τις ευχές! Μην την φοβάσαι Νάσια μου αυτήν, εδώ άντεξε τον καραμπινάτο ίκτερο εμένα που είμαι ένα αρνάκι (σε δέμας αγελάδος) δεν θα αντέξει; Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Να τη χαίρεστε! Παρόλη την αρνητικότητα γύρω σας το μωράκι έγινε κορίτσαρος χάρη στην αγάπη σας!!!!! Πάντα χαρούμενοι!
    Φιλιά
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε Χριστίνα μου!!! Να έχεις πάντα κι εσύ χαρές στο σπιτικό σου!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Σοφάκι!! Να σε χαίρονται και να σε καμαρώνουν όσοι σ'αγαπούν και αγαπάς!! Μα τι ομορφόσογο είσαστε!!! φτου φτου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελπίδα μου! Η Σόφη είναι στο τρέξιμο και θα σε ευχαριστήσει σύντομα ελπίζω :))) Ευχαριστούμε πολύ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Πολύ συγκινητική η ιστορία της αδερφής σου! Χρόνια της πολλά, να την χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε πολύ γλυκιά μου! Κι εσύ ό,τι ποθείς!

      Διαγραφή
  10. Συγκινήθηκα !!!!!! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα , Σοφάκι !!! Είσαι κούκλα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και άντεξε και μεγάλω και κουκλάρα έγινε. φτου - φτου μη την ματιάσω- πολύ όμορφη κοπέλα. Χρόνια της πολλά και ευτυχισμένα.
    φιλάκια και σε σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σκληρό καρύδι :))) Να είσαι καλά Χριστίνα μου! Κι εσύ να έχεις δύναμη! Σ΄ ευχαριστούμε πολύ! Μεγάλο φιλί!!!

      Διαγραφή
  12. Αδερφούλες αγαπημένες και όμορφες! Τι καλύτερο αλήθεια!!! Μπραβο σας για την όμορφη σχέση και συγχαρητήρια στους γονείς σας που την εδραίωσαν έτσι. Χρόνια πολλά Σοφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Τζωρτζίνα μου! Να έχεις κι εσύ ό,τι ποθείς! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Η μαντάμ η παιδίατρος φαντάζομαι πως δεν ζει για να την τσουρομαδήσουμε .
    Σοφάκι μου χρόνια σου πολλά ομορφή μου να έχεις και να δίνεις χαρά και η αδελφή σου η θεατρίνα να σου γράφει όμορφα λόγια .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά ζει η "κυρία" Νικόλ μου!!! Η γιαγιά μου, που γνώριζε τότε τα μαντάτα πριν τα μάθει η μάνα μου, έρχονταν στο σπίτι και χτυπούσε, μετά μανίας μια κουδουνίστρα μέσα στο αυτάκι του μωρού, για να δει αν ακούει τελικά....Όταν η Σόφη μεγάλωσε και έκανε τα πάντα και πολύ σύντομα μάλιστα η γιαγιά έλεγε: "παίρνω τώρα το μωρό και της το πετάω στα μούτρα;" Δεν βαριέσαι, ας είναι όλα τα παιδιά του κόσμου γερά και άσε τους μικρούς στις μικρότητες τους :)))) Σ΄ευχαριστούμε για τα γλυκά σου λόγια!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Τώρα ήταν ανάγκη να μας κάνεις να κλάψουμε;;;
    Δεν αντέχω παιδί μου τέτοια πράγματα!
    Η παιδίατρος θέλει σκότωμα γιατί ακόμα και ήταν αλήθεια όλα αυτά δεν τα λες έτσι σε μια μητέρα που μόλις έχει βγει απο το μαιευτήριο και κρατάει το μωρό της αγκαλιά με φόβο στην ψυχή!
    Τραγικό!
    Είναι μια κούκλα να την χαίρεστε και να είναι πάντα γερή και δυνατή!
    Πολλά φιλιά είστε πολύ τυχερές που έχετε η μια την άλλη!
    Αντε πάω να φυσήξω την μύτη μου!
    Με συγκινήσατε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου, δεν είχα πρόθεση να μπήξετε τα κλάματα :)))) Η παιδίατρος, δυστυχώς δεν είναι η μόνη, αλλά ευτυχώς υπάρχουν και γιατροί υπέροχοι! Σ΄ευχαριστούμε πολύ πολύ!!! Φιλάκια γλυκά!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Σοφία!!!Τι όμορφη και τρυφερή ανάρτηση!!!Να την χαιρόσαστε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελεάννα μου!!! Κι εσύ ό,τι ποθείς!!! Σ΄ευχαριστούμε!!!

      Διαγραφή
  16. Να που δεν φαινόταν από μικρό ότι θα γίνει τόσο όμορφο το Σοφάκι, κι όμως !!!! Να ζήσεις σαν τα ψηλά βουνά με υγεία και κάθε ευτυχία !!! Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι σαν ποντικάκι ήταν το καημένο, αλλά εξελίχθηκε σε γαζέλα :))))) Να είσαι καλά Ράνια μου κι εσύ ό,τι αγαπάς!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  17. Τι γλυκό αφιέρωμα έκανες στην αδερφούλα σου...
    Με συγκίνησες.
    Χρόνια Πολλά Σοφία!! (κούκλα είσαι!)
    Να΄σαι γερή και γελαστή πάντα!!!
    Πολλά φιλιά και στις δυο σας!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε πολύ Αννιώ μου!!! Ό,τι ποθείς κι εσύ γλυκιά μου!!! Πολλά φιλιά σου στέλνουμε!!!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Σοφάκι, να είσαι πάντα υγιής και ευτυχισμένη, υπέροχο το κείμενο και η ιστορία σας Ειρήνη, φιλιά πολλά, να περάσετε τέλεια σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε πολύ Έρη μου! Να έχεις κι εσύ ό,τι ποθείς! Φιλάκια σου στέλνουμε!!!

      Διαγραφή
  19. Βούρκωσα...Να σας ζήσει!Χιλιόχρονη και ευτυχισμένη!!
    Αχ,κάτι "γιατροί"....
    Εγώ 22χρονών μάνα,ο άντρας μου 23 χρονών πατέρας,το μωρό μας 3 μηνών μπεμπούλα-η ζωή μας όλη κι "γιατρός"ορθοπαιδικός,η φίρμα της πόλης,τέως υπουργός,μας δίνει τελεσίγραφο ή την εισάγετε στην κλινική ΜΟΥ/γηροκομείο/Άουσβιτς ή θα την έχετε μια ζωή κουτσή...
    Ακόμη θυμάμαι πως φύγαμε και κλαίγαμε στους δρόμους της Πάτρας..
    Σήμερα είναι μια κοπελάρα 24 ετών,υγιέστατη,με τέλεια πόδια,κούκλα ,στο 1ο έτος του μεταπτυχιακού της,ο "γιατρός"απεβίωσε και σκεφτόμουν να του την πάω να χορέψει στο μνήμα του..

    Φιλιά από φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλη! Αχ τι περάσατε κι εσείς και μάλιστα μικρογονείς!!! Ευτυχώς όλα πήγαν καλά!!! Να την χαίρεστε την κούκλα σας και πάντα να την καμαρώνετε!!! Όσο για τον γιατρό άστον εκεί που βρίσκετε....φτάνει που το κορίτσι σας είναι καλά!!! Σ΄ευχαριστούμε πολύ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Kούκλα η αδελφή !!!!!!!!!!
    Χρόνια της πολλά !!!!!!
    Φιλάκια στο αγόρι που τίποτα δεν αφήνει
    να πέσει κάτω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε Σοφία μου! Τα φιλιά σου τα έδωσα ήδη στο τρελό αγόρι! Πολλά φιλιά σου στέλνουμε!!!

      Διαγραφή
  21. Καλέ θα σας ματιάσω λέμε!!! Κουκλάρες και οι δυο είστε!!!!
    Φτου φτου φτου!!!
    Σοφάκι χρόνια σου πολλά, κριαρίνα πεισματάρα και περήφανη!!! Σιγά μη δεν περπατούσες και δεν μιλούσες εσύ!!! Τους έδωσες και κατάλαβε:)
    Να είσαι πάντα γερή κι ευτυχισμένη σου εύχομαι και αυτό το δέσιμο με την οικογένειά σου, να σου δίνει πάντα δύναμη, όπως τότε που ήσουν 1.900 γρ!!!
    Ειρήνη μας ανατρίχιασες που να σε πάρει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου γλυκιά σ΄ευχαριστούμε πολύ!!! Να χαίρεσαι κι εσύ τα παιδάκια σου και ό,τι ποθείς! Τα φιλάκια μας!!!

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά στη Σοφία, να είναι πάντα γερή, ευτυχισμένη και καλότυχη και να χαίρεται τα παιδιά της!!!
    Ειρήνη μου να χαίρεσαι την αδελφούλα σου!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε πολύ, Νεφέλη μου!!! Φιλάκια πολλά σου στέλνουμε!!!

      Διαγραφή
  23. Να χαίρεσαι την αδερφούλα σου Ειρήνη μου!!!!!! Πραγματική κούκλα!!!!
    Πάντα αγαπημένες και μονιασμένες!!!!!
    Πολλά φιλιά και στις δυο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιλένα μου σ΄ευχαριστούμε θερμά!!! Ό,τι ποθείς κι εσύ γλυκιά μου! Τα φιλιά μας!

      Διαγραφή
  24. Πολύ συγκινήθηκα...τρυφερή ιστορία με τόση αγάπη μέσα της...Χρόνια πολλά Σοφάκι μου να είσαι πάντα καλά. Και οι 2 πανέμορφες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λίλια μου!!! Ό,τι ποθείς σου ευχόμαστε!!! Γλυκά φιλιά κι από τις δυο μας!!!

      Διαγραφή
  25. Αν και λιγάκι αργοπορημένη, ήρθα κι εγώ! ;-)

    Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες τόσο πολύ για τις υπέροχες ευχές σας, ήταν πολύ όμορφο αυτό που έγινε σήμερα εδώ για μένα!!! Η ιστορία μου, που χρόνια την ακούω, δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα άγγιζε κι άλλους ανθρώπους... Να προσθέσω μόνο ότι πήρα το αιμα ενός λοκατζη, ενος ανθρώπου που πολύ θα ήθελα να τον έβρισκα!!!

    Καλό βράδυ σε όλες, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πάλι τον αφαίμαξες τον άνθρωπο, θέλεις και να τον βρεις!!! Για να πάρει το αίμα του πίσω; Άντε να σε χαιρόμαστε μπουμπού μου και πάντα γερή!!!

      Διαγραφή
  26. Η αδερφή σου είναι μια κούκλα και ιστορία της είναι μάθημα ζωής για όλους μας! Να ελπίζουμε πάντα για το καλύτερο και να προσπαθούμε για αυτό! Χρόνια της Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Χριστινάκι, θέλει αγώνα και ελπίδα η ζωή! Εφτάψυχο το γατί μας :)))) Σ΄ευχαριστούμε πολύ πολύ!!! Τα φιλιά μας!

      Διαγραφή
  27. Ήθελα να 'μαι πιο κοντά χρόνια πολλά να δώσω να ζήσεις σαν τον ουρανό κι ακόμη άλλο τόσο, να 'σαι καλά και να γελάς, να χαίρεσαι τον κόσμο, η κάθε μέρα σου γιορτή να 'ναι όλο το χρόνο. Δάκρυ στα μάθια μη φανεί, να μη γνωρίσεις λύπη και ότι αγαπάς και ό,τι ποθείς ποτέ να μη σου λείπει.

    Σοφάκι μου χρόνια πολλά!!!

    Ειρήνη να τη χαίρεσαι την αδερφούλα μου. Πολύ συγκινητική η ανάρτηση σου.Να είσαι και εσύ καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε πολύ Άννα μου! Να είσαι καλά κι εσύ, ό,τι ποθείς γλυκιά μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Χρόνια της πολλά κι ευτυχισμένα!!
    Μας συγκίνησες πολύ και είστε και οι δυο κούκλες!!
    Να είστε καλά και πάντα αγαπημένες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου! Σ΄ευχαριστούμε πολύ!!! Γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Καθυστερημένες οι ευχές μου μα μέσα από τη ψυχή μου: Σοφία μου χρόνια σου πολλά ! Ειρήνη μου να τη χαίρεσαι! Είναι μια κούκλα!!!!
    Συγκινήθηκα με την ανάρτηση!
    Πάντα αγάπη σας εύχομαι!
    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα καλοδεχούμενες οι ευχές, Αριστέα μου!!! Σ΄ευχαριστούμε πολύ κι εσύ ό,τι ποθείς!!! Πολλά φιλιά σου στέλνουμε :)

      Διαγραφή
  30. Ελπίζω να μην άργησα πολύ!! Χρόνια πολλά κορίτσια, να χαίρεστε η μία την άλλη, να είστε αγαπημένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές Δέσποινα μου :)) Σ΄ευχαριστούμε πολύ! Κι εσύ ό,τι ποθείς!!!

      Διαγραφή
  31. Συγκινήθηκα.. Να την χαίρεστε!! Να ναι πάντα γερή!!
    Είστε ομορφόσογο ε;; :)
    Τελικά ποτέ δεν πρέπει να ακούμε τις φωνές των.. ειδικών!
    Συμβαίνουν θαύματα πολύ συχνότερα από όσο φανταζόμαστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου! Σ΄ευχαριστούμε πολύ πολύ κι εσύ ό,τι ποθείς!!! Ναι, έχεις δίκιο, πέρα από "τις φωνές των ειδικών" υπάρχει και το θαύμα! Όπως καθένας μας, το εννοεί! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή